Hvad ønsker du dig til jul?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Hvad ønsker du dig til jul?

Post by Frouvne »

Nu har Andrea i en anden tråd spurgt: Giver du brætspil i julegave? Så følger det naturlige og næsten lige så vigtige opfølgningsspørgsmål: Hvad ønsker du dig til jul? Og her tænkes naturligvis mest i retning af brætspil... :wink:
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Ikke nogen. 8)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Ikke nogen. 8)

Præcis det samme for mit vedkommende... hvilket måske er udtryk for, at der er blevet købt lidt vel rigeligt ind i løbet af året... :oops:
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Præcis det samme for mit vedkommende... hvilket måske er udtryk for, at der er blevet købt lidt vel rigeligt ind i løbet af året... :oops:
For Jens' vedkommende findes der jo ikke nogen spil, som han ikke allerede har købt i år... :P

Selv ønsker jeg mig ikke så mange brætspil i julegave - de fleste af dem, jeg er på gavefod med, har ikke adgang til de sjove brætspilsbutikker, meeen jeg får jo nok et eller andet brætspil af min Secret Santa - og så har jeg ønsket mig udvidelsen til Doom.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Jeg ønsker mig ikke brætspil til jul ... jeg har fået brætspil til jul og fødselsdag mange mange gange, så jeg ønsker mig et eller andet andet, men jeg ved ikke hvad ...

eller jo, jeg kan godt lide små tekniske dimser og sådan, så en sej lommeregner ville være rigtigt dejligt ... og så legetøj til hele familien!
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Jeg ønsker mig flere spillere at spille med, og mere tid at gøre det i.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Helle wrote: eller jo, jeg kan godt lide små tekniske dimser og sådan, så en sej lommeregner ville være rigtigt dejligt ... og så legetøj til hele familien!
Skal du så ikke have en Wii - eller en anden spillekonsol? Det er jo blevet populært at spille div. 'partygames' på spillekonsollerne - f.eks. Guitar Hero, Singstar og Buzz :)
netsapiens wrote: Jeg ønsker mig flere spillere at spille med, og mere tid at gøre det i.
Det med tiden kan jeg ikke klare, men vi må da lige finde en dag eller to til en omgang Ameritrash - Arkham Horror f.eks.! Jeg lægger gerne lejlighed til :)

(gæt hvem der fik juleferie for tre kvarter siden?)
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Andrea wrote:
Helle wrote: eller jo, jeg kan godt lide små tekniske dimser og sådan, så en sej lommeregner ville være rigtigt dejligt ... og så legetøj til hele familien!
Skal du så ikke have en Wii - eller en anden spillekonsol? Det er jo blevet populært at spille div. 'partygames' på spillekonsollerne - f.eks. Guitar Hero, Singstar og Buzz :)
netsapiens wrote: Jeg ønsker mig flere spillere at spille med, og mere tid at gøre det i.
Det med tiden kan jeg ikke klare, men vi må da lige finde en dag eller to til en omgang Ameritrash - Arkham Horror f.eks.! Jeg lægger gerne lejlighed til :)

(gæt hvem der fik juleferie for tre kvarter siden?)
Og gæt hvem der fik det 2 timer og 1 minut senere ...
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Andrea wrote:

Jeg ser frem til at modtage en invitation :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply