Hej med jer,
Jeg er ny i dette intreessante forum.
Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde danske regler til disse spil: Zooloretto, Caracassonne og Thurn und Taxis.
På forhånd tak ... og god jul.
Henrik
Danske regler
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Velkommen til! Reglerne til Zooloretto har været tilgængelige fra designerens egen hjemmeside, som det også fremgår af denne tråd: Zooloretto - danske regler. Desværre stiller han dem ikke længere til rådighed.
Har du nogle konkrete spørgsmål, er jeg sikker på, at vi er nogle, der kan hjælpe dig, da det er mit indtryk at flere her på forum har spillet spillet (undertegnede inklusive).
Carcassonne-regler mener jeg også tidligere at have set på nettet. Heller ikke dem er jeg i stand til at finde lige nu. Du vil helt sikker også kunne stille spørgsmål og der er da sikkert også én, der ligger inde med et sæt danske regler her på forum.

Carcassonne-regler mener jeg også tidligere at have set på nettet. Heller ikke dem er jeg i stand til at finde lige nu. Du vil helt sikker også kunne stille spørgsmål og der er da sikkert også én, der ligger inde med et sæt danske regler her på forum.
frouvne, administrator

Hej Peskjens og Frouvne,
Tak for jeres svar.
Jeg har i mellemtiden selv fået regler til Carassonne og Zooloretto. Hvis der nogen der vil have en .pdf, så bare sig til.
Nu mangler jeg bare til Thurn und Taxis ... jeg har skrevet til det tyske forlag, så måske er der held der. Jeg vender tilbage hvis der held der.
Jeg mangler også danske regler til spillet Niagara - nogen herinde der kan hjælpe.
På forhånd tak og god jul til alle!
/Holm
Tak for jeres svar.
Jeg har i mellemtiden selv fået regler til Carassonne og Zooloretto. Hvis der nogen der vil have en .pdf, så bare sig til.
Nu mangler jeg bare til Thurn und Taxis ... jeg har skrevet til det tyske forlag, så måske er der held der. Jeg vender tilbage hvis der held der.
Jeg mangler også danske regler til spillet Niagara - nogen herinde der kan hjælpe.
På forhånd tak og god jul til alle!
/Holm