"Coating" til Hammer of the Scots

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
DavidP
25+ indlæg
25+ indlæg

"Coating" til Hammer of the Scots

Post by DavidP »

Jeg er den lykkelige ejer af Hammer of the Scots - og har i den forbindelse et par spørgsmål. Nu har jeg spillet det små 5 gange siden jeg fik det i februar, og allerede er flere af brikkerne blevet rimeligt slidt. Jeg har i sin tid læst noget om en "coating" man kan sprøjte på brikkerne, så klistermærkerne holder længere. Er der nogen herinde der har erfaring med det? Dernæst i forhold til kortene - da jeg i sin tid spillede Magic the gathering, havde jeg kort-holdere/beskyttere til kortene - jeg tænkte lidt på det samme til HotS. Nogen idéer?

Tak for hjælpen.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Så vidt jeg husker er kortene til HotS lidt et spøjst format, så de passer ikke ned i de standardlommer man kan købe. Men jeg mener at have læst, at den del folk har lamineret deres kort. Man kan få en laminator for en rimelig penge.

M.h.t. brikkerne kan du overveje at købe en spraydåse med klar lak. Giv dem et lag. Lad dem tørre og giv dem et lag mere. Så vil slitagen efterfølgende være på lakken, og ikke direkte på brikkernes logo.
Post Reply