Er der slet ingen herinde, der har prøvet Dust endnu?
http://boardgamegeek.com/game/29109
Dust
-
- 1000+ indlæg
Jo, det har flere af os, da vi spillede det i søndags.
Min mening: det er Risk. Der er for lidt forskel til at jeg bemærkede den i det ene spil, og det er for kaotisk til at sikre at man kan følge en langsigtet strategi.
Jeg synes i al sin simpelhed ikke spillet virker, og har derfor taget det af min ønskeseddel.
Min mening: det er Risk. Der er for lidt forskel til at jeg bemærkede den i det ene spil, og det er for kaotisk til at sikre at man kan følge en langsigtet strategi.
Jeg synes i al sin simpelhed ikke spillet virker, og har derfor taget det af min ønskeseddel.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Jeg har kun prøvet det en enkelt gang, men ja - det var lige lovlig Risk-agtigt til mig. Vi spillede seks personer, og jeg synes desværre, at det hurtigt endte op i, at man battlede mod den nærmeste modstander og stort set ignorerede resten af spillerne (med mindre man blev tvunget til at kæmpe mod en af dem, fordi vedkommende pludselig fik mulighed for at kaste sig over en by, som man ikke havde dækket godt nok).