GermanGames er kommet til en korsvej ...
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
GermanGames lukker som sagt ... tidligere skrev jeg, at vi ikke sendte efter i dag, men da situationen har ændret sig, så bibeholder vi foreløbig vores CVR-nummer og kan derfor uden problemer både sende og tage varer retur efter den gældende lovgivning - derfor kan man som postordre kunde sagtens handle udsalgsvarer helt fremtil salgsdelen fjernes.
Mvh Helle
Mvh Helle
Naaaarj......her har jeg kun handlet ved jer to gange, hvor jeg ganske vist fik pillet 6 spil af jeres hylder under sommerens gode kombi-tilbud, men jeg var jo kun lige begyndt?
Nå, jeg kan nu sagtens forstå jeres beslutning, da jeg selv har en hobbyvirksomhed ved siden af mit almindelige job, og ved hvor tidskrævende den slags pludselig kan blive. Man kan let glemme at have det sjovt og ikke tænke i kommercielle baner.
Håber at kunne være en del af et aktivt brætspilsforum, hvor jeg kan finde inspiration til nye spil samt dele denne nørdede lidenskab med ligesindede.
MP
Nå, jeg kan nu sagtens forstå jeres beslutning, da jeg selv har en hobbyvirksomhed ved siden af mit almindelige job, og ved hvor tidskrævende den slags pludselig kan blive. Man kan let glemme at have det sjovt og ikke tænke i kommercielle baner.
Håber at kunne være en del af et aktivt brætspilsforum, hvor jeg kan finde inspiration til nye spil samt dele denne nørdede lidenskab med ligesindede.
MP
<script language="javascript" src="http://www.boardgamegeek.com/jswidget.p ... epos=right">
</script>
</script>
-
- 1000+ indlæg
Jeg kom lige til at åbne germangames.dk hovedsiden, og kan ikke lige se noget om den nye status på butikken. Er det med vilje eller en forglemmelse? Hvis det er det sidste, så ville jeg bare lige hjælpe med en reminder 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Jeg var lige inde på beskrivelser, hvor der stadig var link til denne gamle tråd med vores slutsalg ... jeg aner faktisk ikke hvor min tid bliver af ... jeg BURDE have mere tid til at spille, når jeg både er uden netshop og uden speciale, men sådan ser verden altså ikke helt ud .... jeg bruger endog væsentlig mindre tid på både dette og andre fora ... så man kan undre sig over, at der ikke er mere tid til at spille ....Helle wrote:Nemlig, og det kan du tro, at jeg glæder mig til ....Andrea wrote:Det gode ved den ellers triste nyhed er, at så får Helle og Allan endnu mere tid til at spille brætspil, og det skal man slet ikke kimse af