Jeg er på jagt efter nogle plastikkasser, jeg kan putte mine figurer fra Starcraft i, så de ikke så let går i stykker. Er der nogen, der har en ide om, hvor man kan købe sådan noget?
Tackleboxes, bruges til at håndtere madding af lystifiskere.
Jeg fandt selv et kit hos Harald Nyborg til en fin penge. Det er fire skuffer i en samlet ramme. Jeg tog så to af de rammer ud, og de passer perfekt til indholdet af Tide of Iron, uden spilleplader og terrænbrikker.
Edit: på dansk kaldes de "grejbokse". Desuden findes der hele værktøjskasser som har sådanne små kasser indbygget, jeg bruger blandt andet en til mit Heroscape.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Glemte at sige, at man ved køb af over tre af én ting hos DealXtreme skal huske at bruge koden BULKRATE ved checkout, hvis man vil have mængderabat.
DealXtreme er et fint firma. Jeg har købt fra dem et par gange og har ingen problemer haft. De sender dog fra Hong Kong, så man skal ikke købe for over 80 kroner per ordre, for så ryger pakken i tolden. Man har tingene ca. 10-14 dage efter bestillingen.
Panduro Hobby har nogle plastikkasser til perler, der evt. kan bruges.
Jeg har købt nogle små kasser med 10-12 rum i hver. De passer i hvert fald til gamle Avalon Hill spil, da der kan være 3 kasser i spilleæsken. Til f.eks. Titan passer det perfekt.
Nu har jeg modtaget mine kasser fra DealXtreme. Den store af dem er helt fin, men de små er virkeligt små, og lågene er hårde at klikke op og i, så de kan bestemt ikke anbefales.
Tak for tippet ang. Panduro. Jeg vil lige kigge forbi dem og se, om de kan redde mig
Altså til perler og den slags har Silvan nogle meget små fine nogle ... de starter i en helt lille størrelse, og arbejder sig op til deciderede værktøjskasser ....