Gad vidst om det var interessen for Geek of the Week, der overophedede serveren?

Hovhov! Tal for dig selv!Frouvne wrote:Hvornår kommer Aldie tilbage igen? Nå, vi overlever nok et par døgn endnu...
Det var vist noget med en uges tidFrouvne wrote:Hvornår kommer Aldie tilbage igen? Nå, vi overlever nok et par døgn endnu...
ozimek wrote:[...] Jeg har fødselsdag i næste uge, og kan ikke komme til min wishlist!!!! Hvordan skal jeg lave ønskeseddel uden 'geek'en?
/Jan
Kan det tænkes at jeres udbyder har sat jeres hastighed op for nylig. Det er f.eks. sket nogle gange hos os. (vi har Cybercity.) Det er når de justerer priserne ned, så får eksisterende kunder sat båndbredden op istedet for at sætte prisen ned.Andrea wrote:Nu virker det! Eller... i hvert fald i et par minutter! *krydser fingre*
Det er ligesom vores netforbindelse den sidste uges tid... nogen der kan anbefale en god, stabil udbyder?
Det er lige præcis Cybercity, vi har, og vi har flere gange fået justeret båndbredden ned, fordi vi ligger et godt stykke fra centralen. Men det der med at komme få det gjort i et ruf - det kender vi til gengæld ikke, for de har ind imellem nogle hampre ventetider i telefonenStony wrote: Hvis man ligger lidt langt fra den central man er opkoblet til, kan der godt være en smertegrænse for hvor hurtig forbindelsen kan være. Kommer man for højt op, kan man tabe forbindelsen. Løsningen er at kontakte dem, og få sat båndbredden ned. Hos Cybercity kan man få det gjort i en ruf, hvis bare man får fat i en hotline medarbejder som har bare en smule forstand på det.
Bah - Roskilde er Danmarks 10. største by og ligger 30 km. fra hovedstaden, så de har ingen undskyldning for ikke at udvise noget service*Frouvne wrote: Men O.K. hvis man bor så langt ude på landet som Roskilde, må man jo også være vant til lidt ventetid...