BoardGameGeek nede på andet døgn...

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

BoardGameGeek nede på andet døgn...

Post by Frouvne »

Hvornår kommer Aldie tilbage igen? Nå, vi overlever nok et par døgn endnu...

Gad vidst om det var interessen for Geek of the Week, der overophedede serveren? :wink:
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Re: BoardGameGeek nede på andet døgn...

Post by Jens_Hoppe »

Ak, var det bare så vel... ;)

Som man kan læse på BGG Down google gruppen, er det storme og tornadoer der har gjort at store dele af Texas er uden strøm - deriblandt Boardgamegeeks ISP.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Hvornår kommer Aldie tilbage igen? Nå, vi overlever nok et par døgn endnu...
Hovhov! Tal for dig selv! :o
Jeg har faktisk noget meget presserende, som jeg skal bruge BGG til - og det er nu udsat til på mandag! Skandaaaale!
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,

Post by ozimek »

Frouvne wrote:Hvornår kommer Aldie tilbage igen? Nå, vi overlever nok et par døgn endnu...
Det var vist noget med en uges tid :( :( :(

Jeg har fødselsdag i næste uge, og kan ikke komme til min wishlist!!!! Hvordan skal jeg lave ønskeseddel uden 'geek'en?

/Jan
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

ozimek wrote:[...] Jeg har fødselsdag i næste uge, og kan ikke komme til min wishlist!!!! Hvordan skal jeg lave ønskeseddel uden 'geek'en?

/Jan

Hvis man ikke kan huske, hvad man ønsker sig, så ønsker man sig det ikke nok! :wink:

Men - ups! - jeg er jo ved at arrangere nogle handler via geek'en... så er en uge godt nok laaaaaang tid! :cry:
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Nu virker det! Eller... i hvert fald i et par minutter! *krydser fingre*
Det er ligesom vores netforbindelse den sidste uges tid... nogen der kan anbefale en god, stabil udbyder? :evil:
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 712 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Er selv vældig godt tilfreds med Fullrate. Efter lidt knas i starten (for efterhånden længe siden) har det kørt meget stabilt. Og prisen er ok.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 247 times
Been thanked: 2 times

Post by Kanzler »

Vi har Dansk Bredbånd og er ganske godt tilfredse.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Andrea wrote:Nu virker det! Eller... i hvert fald i et par minutter! *krydser fingre*
Det er ligesom vores netforbindelse den sidste uges tid... nogen der kan anbefale en god, stabil udbyder? :evil:
Kan det tænkes at jeres udbyder har sat jeres hastighed op for nylig. Det er f.eks. sket nogle gange hos os. (vi har Cybercity.) Det er når de justerer priserne ned, så får eksisterende kunder sat båndbredden op istedet for at sætte prisen ned.

Hvis man ligger lidt langt fra den central man er opkoblet til, kan der godt være en smertegrænse for hvor hurtig forbindelsen kan være. Kommer man for højt op, kan man tabe forbindelsen. Løsningen er at kontakte dem, og få sat båndbredden ned. Hos Cybercity kan man få det gjort i en ruf, hvis bare man får fat i en hotline medarbejder som har bare en smule forstand på det.
Sidst spillet:
Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Stony wrote: Hvis man ligger lidt langt fra den central man er opkoblet til, kan der godt være en smertegrænse for hvor hurtig forbindelsen kan være. Kommer man for højt op, kan man tabe forbindelsen. Løsningen er at kontakte dem, og få sat båndbredden ned. Hos Cybercity kan man få det gjort i en ruf, hvis bare man får fat i en hotline medarbejder som har bare en smule forstand på det.
Det er lige præcis Cybercity, vi har, og vi har flere gange fået justeret båndbredden ned, fordi vi ligger et godt stykke fra centralen. Men det der med at komme få det gjort i et ruf - det kender vi til gengæld ikke, for de har ind imellem nogle hampre ventetider i telefonen :shock:
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Det lyder også som lidt af den omvendte verden, at man skal bruge tid og kræfter på at tigge og bede om at få et ringere produkt, end det man betaler for men som dog i det mindste fungerer...

Men O.K. hvis man bor så langt ude på landet som Roskilde, må man jo også være vant til lidt ventetid... :wink:
frouvne, administrator

Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Andrea »

Frouvne wrote: Men O.K. hvis man bor så langt ude på landet som Roskilde, må man jo også være vant til lidt ventetid... :wink:
Bah - Roskilde er Danmarks 10. største by og ligger 30 km. fra hovedstaden, så de har ingen undskyldning for ikke at udvise noget service*

*Et punkt, hvor danske butikker, forhandlere osv. virkelig kunne lære meget af japanerne!
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Varming »

Jeg har også CyberCity og er MEGET tilfreds med dem, har ingen problemer oplevet overhovedet.
Post Reply