Tillykke til Forum
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Re: Tillykke til Forum
Jamen, det har du da ret i. Det var jeg slet ikke opmærksom på! Ja, tiden går, når man er i godt selskab. Alt andet lige syntes jeg, at det er rart at se, at det har været muligt, at oprette et forum omkring denne hobby, hvor der hersker en hyggelig tone og sker noget hver dag! 

frouvne, administrator

- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Dette forum er et rigtig godt initiativ. Tak for det
Jeg har vænnet mig til at bruge fora som dette i forbindelse med mine forskellige PC spil, og får rigtig meget ud af det. Det er godt at se noget lignende - her i landet - om brætspil.

Jeg har vænnet mig til at bruge fora som dette i forbindelse med mine forskellige PC spil, og får rigtig meget ud af det. Det er godt at se noget lignende - her i landet - om brætspil.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Robert wrote:Dette forum er et rigtig godt initiativ. Tak for det![]()
Dejligt at høre! Det er også altid rart, når der dukker nye aktive brugere op, da det jo er forudsætningen for at kunne holde et sådant forum i gang.

frouvne, administrator