Ny kampagne "Napoleon in Europe" i Aalborg Maj

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
User avatar
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 298
Joined: Wed Jul 25, 2007 11:28 pm
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Location: Aalborg
Contact:

Ny kampagne "Napoleon in Europe" i Aalborg Maj

Post by ozimek »

Sædvanen tro, ville jeg lige annoncere, at vi snart starter en ny omgang Napoleon in Europe i Aalborg.

Da jeg ikke gider skrive hele historien igen, citerer jeg lige mig selv fra sidste gang:
Hej GG,

Så er vi snart klar til at starte en ny kampagne, som forventes at løbe over 5-10 onsdage. Der er ca. to pladser i spillet, som vi meget gerne vil have besat.

Vi mødes hver onsdag aften kl 18 og spiller til ca. 22. Vi har lavet lidt forskellige house rules, som fixer et par problemer. Denne gang overvejer vi også at indføre differentierede Victory Conditions for de forskellige nationer..

Forhåndskendskab til spillet er ikke et krav, og reglerne er ikke specielt tunge. Det er altså ikke hardcore wargaming, men snarere på niveau med Axis & Allies. Gennemsnitsalderen i spillegruppen er nok lidt over 30, så vi er nogle gamle knarker

/Jan
Vi forventer at starte i slutningen af Maj.

Jeg håber annoncen giver bid denne gang :) I er velkomne til at stille uforpligtende spørgsmål.

/Jan
Post Reply