Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Links, anbefalinger og kommentarer.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Frouvne »

Hvis der er interesse for det, vil jeg lave spørgsmål til et spil GiftTRAP, der afvikles her i dette underforum. Det forudsætter, at der er tre til otte personer, der har lyst til at deltage. Intet forkundskab til reglerne er nødvendigt. Interesserede spillere bedes melde sig her og er der tilstrækkelig interesse, vil jeg sætte spillet i gang. Spillet vil dog grundet ferie først gå i gang i slutningen af den kommende uge... eller det vil alternativt, hvis folk melder meget hurtigt tilbage, blive påbegyndt snarest og så holde pause i hverdagene i den kommende uge.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Helle »

altså jeg er helt klart med .... det var sjovt sidst - dog kom jeg mig aldrig rigtigt over, at Stony ville give mig .... nej, det må jeg hellere lade være med at skrive ... skulle nødig på forhånd gøre det for let!!!!
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Andrea »

Jeg er frisk!
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Helle »

Andrea wrote:Jeg er frisk!
Frisk .... og hurtigtkørende????
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Andrea »

Helle wrote: Frisk .... og hurtigtkørende????
Ssshhh! Nu ikke røbe over for de kommende deltagere, at mit højeste ønske er en vandcykel!!! :lol: :lol:
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Helle »

Jeg ønsker mig 3. sæson af Battlestar Galactica, nye cykellygter og at få renset vores gamle pc for billeder af vores søn (altså, de skal reddes ud), en tur til Legoland, udvidelsen til HIVE og et ds-spil ... men så vidt jeg husker er mange af gaverne HÅBLØSE ... jeg tænker især på en øretrimmer, et fuglehus og ...
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Frouvne »

Så, så, piger! Spillet er slet ikke gået i gang endnu! :wink:
frouvne, administrator

Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Andrea »

Frouvne wrote:Så, så, piger! Spillet er slet ikke gået i gang endnu! :wink:
Nu ikke bande ;)

Vil du løfte sløret for, hvordan det rent praktisk skal spilles online?
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Frouvne »

Konceptet er endnu ikke gennemtænkt, men jeg forestiller mig noget i stil med, at jeg præsenterer de ni gaver i tråden, hvor spillet foregår og at alle deltagere bedømmer dem i en privat besked til mig, ligesom de giver gaver ved at sende en privat besked indeholdende oplysninger om, hvem der skal modtage hvilke gaver. Svarene vil blive afsløret i tråden, hvor såvel deltagere som tilskuere kan diskutere gavevalgene og en ny omgang spilles indtil en vinder er fundet. :)

Men først skal vi jo lige have nogle flere deltagere...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Stony »

Jamen jeg er da gerne på... Om ikke andet for at demonstrere hvor dårlig en menneskekender jeg er. *Rækker Helle et blomsterbindings-kursus*
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Frouvne »

Dejligt! Et par deltagere mere og vi er køreklar. Jeg tror allerede nu jeg tør sige, at spilstart ikke bliver før den 14. juni - men så skulle vi til gengæld også kunne gå i gang! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Helle »

Stony wrote:Jamen jeg er da gerne på... Om ikke andet for at demonstrere hvor dårlig en menneskekender jeg er. *Rækker Helle et blomsterbindings-kursus*
Forsøger stadig at fortrænge den oplevelse - jeg undrer mig stadig over, hvordan i alverden jeg af alle kan udsende signaler om, at jeg nok ville blive glad for et blomster-bindingskursus ....
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3950
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 130 times
Been thanked: 124 times

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Andrea »

Helle wrote: Forsøger stadig at fortrænge den oplevelse - jeg undrer mig stadig over, hvordan i alverden jeg af alle kan udsende signaler om, at jeg nok ville blive glad for et blomster-bindingskursus ....
I det mindste fik du ikke en kasse cigarer af din ægtefælle! :shock:
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Frouvne »

Nu skal man jo endelig ikke gøre tiltag til at generalisere her... og slet ikke om noget, der kunne lugte af at vedrøre køn... Men alligevel kan jeg ikke dy mig for at gruble en smule over, at de kvindelige deltagere så tydeligt erindrer, hvad de fik og ikke fik af hvem. Selv har jeg stort set ingen erindring herom. Måske det mere siger noget om mig... hm...
frouvne, administrator

Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Deltagere søges til GiftTRAP her på siden

Post by Helle »

Frouvne wrote:Nu skal man jo endelig ikke gøre tiltag til at generalisere her... og slet ikke om noget, der kunne lugte af at vedrøre køn... Men alligevel kan jeg ikke dy mig for at gruble en smule over, at de kvindelige deltagere så tydeligt erindrer, hvad de fik og ikke fik af hvem. Selv har jeg stort set ingen erindring herom. Måske det mere siger noget om mig... hm...
Hvis du har fået et kursus i blomsterbinding af Stony, så ville du også have husket det .... tro mig.
Hvis Andrea fik en kasse cigarer, var det såmænd sikkert bare en reference til Starbuck, så det var vel ikke til at blive fornærmet over ....
Post Reply