Hmmmm, hvad er nu det for et stjernesystem?
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Hmmmm, hvad er nu det for et stjernesystem?
Sig mig lige engang, hvad er nu det for noget med stjerner?
?????
Er der noget som helst system i antallet af stjerner?
?????
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Re: Hmmmm, hvad er nu det for et stjernesystem?
Det kan være, det er et af Allans nye puslerierHelle wrote:Sig mig lige engang, hvad er nu det for noget med stjerner?
?????

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Det er da ikke så svært, antallet af indlæg giver adgang til stjerner:
Lars
Code: Select all
Indlæg Stjerner
10+ 1
25+ 2
50+ 3
100+ 4
250+ 5
500+ 6
1000+ 7
2500+ 8
osv. osv.
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Ja, det er den officielle forklaring... men der må ligge noget bag... f.eks. havde stjernerne en anden farve i starten...!Larsine wrote:Det er da ikke så svært, antallet af indlæg giver adgang til stjerner:
(ok, vi mangler en ny pusleopgave, Allan...

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Lars giver det korrekte svar! Systemet er bygget op over at (tilnærmelsesvis) et fordoblet antal indlæg giver en ny stjerne startende med den første ved 10 indlæg. Det er ikke noget synderlig genialt system og det er heller ikke sikkert, at det vil blive bevaret, da der jo ikke er nogen grund til at bede om indlæg for indlæggenes skyld. Men alt andet lige er det for mig at se vigtigt, at der dagligt sker noget på forum, hvorfor det ikke gør noget, at det fremgår hvem der gør noget på den front.
I forhold til quiz har jeg en næsten færdig skræddersyet live-quiz liggende. Af en eller anden grund kom den aldrig på, men nu vil jeg kigge i kalenderen efter en passende aften, hvor den kan komme på skærmen...
I forhold til quiz har jeg en næsten færdig skræddersyet live-quiz liggende. Af en eller anden grund kom den aldrig på, men nu vil jeg kigge i kalenderen efter en passende aften, hvor den kan komme på skærmen...

frouvne, administrator

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Har du overvejet at skifte baggrunden for stjernerne ud, enten med en med samme farve som feltet, eller med en gennemsigtig?
Lars
Lars
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Larsine wrote:Har du overvejet at skifte baggrunden for stjernerne ud, enten med en med samme farve som feltet, eller med en gennemsigtig?
Lars
Ja, men det lykkedes ikke lige i første forsøg at gøre dem gennemsigtige, og så er jeg aldrig lige kommet tilbage til opgaven... Måske det sker på et tidspunkt.

frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Frouvne wrote:Larsine wrote:Har du overvejet at skifte baggrunden for stjernerne ud, enten med en med samme farve som feltet, eller med en gennemsigtig?
Lars
Ja, men det lykkedes ikke lige i første forsøg at gøre dem gennemsigtige, og så er jeg aldrig lige kommet tilbage til opgaven... Måske det sker på et tidspunkt.
Hvis der er nogen, der har mere flair for opgaven end undertegnede, hvis grafikprogrammer ikke vil makke ret og lave gennemsigtig baggrund - og det kan vel ikke være brugeren af grafik-programmet, der er fejl ved, vel?!?! - skal denne hjælp være meget velkommen!

frouvne, administrator

Lige et lille indlæg, så i kan se hvordan det ser ud kun at have én stjerne..Larsine wrote:Det er da ikke så svært, antallet af indlæg giver adgang til stjerner:LarsCode: Select all
Indlæg Stjerner 10+ 1 25+ 2 50+ 3 100+ 4 250+ 5 500+ 6 1000+ 7 2500+ 8 osv. osv.

Føler mig ret så unik!

daaam.. er ikke en gang oppe på én!!!Firben wrote:Lige et lille indlæg, så i kan se hvordan det ser ud kun at have én stjerne..Larsine wrote:Det er da ikke så svært, antallet af indlæg giver adgang til stjerner:LarsCode: Select all
Indlæg Stjerner 10+ 1 25+ 2 50+ 3 100+ 4 250+ 5 500+ 6 1000+ 7 2500+ 8 osv. osv.
Føler mig ret så unik!

Og at poste 2 indlæg tæller åbenbart ikke for 2 !! 

-- Drix
...| Drixieland.dk - Hvis du har tid til mere |...
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jo. Der står altid din total ud for alle dine indlæg. Men der står ikke hvilket indlæg nummer det pågældende indlæg er. Derfor står der nu pt. 194 posts udfor dig. Men det gør der også på alle de andre indlæg du har lavet. Og derfor står der også 7 indlæg ud for begge firben's indlæg.
Sidst spillet:

Nemmerlig.
Det fandt jeg også ud af, da jeg havde postet indlægget
Det fandt jeg også ud af, da jeg havde postet indlægget

-- Drix