Problemer med at submitte?

Giv din mening til kende overfor GermanGames.dk og de øvrige brugere.
Post Reply
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Problemer med at submitte?

Post by Tina »

Ja nu har jeg fire gange siddet og skrevet et svar på en tråd og når jeg så klikker submit kan explorer ikke åbne siden og ved en refresh er alt tekst væk - hvilket har betydet at jeg ikke har gidet skrive det hele igen og dermed ikke har bidraget til den pågældende tråd.

Er der andre der har oplevet disse problemer, eller er det blot min comp. der har fået hedeslag :?:
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Problemer med at submitte?

Post by Stony »

Ikke her. Men nu hvor du er opmærksom på problemet, kan du evt. kopiere hele din tekst inden du submitter. Det er ikke en løsning, men kan måske hjælpe dig lige nu og her.
Sidst spillet:
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Problemer med at submitte?

Post by larkin »

Tina wrote: Er der andre der har oplevet disse problemer, eller er det blot min comp. der har fået hedeslag :?:
Jeg har heller ikke oplevet noget knas!!!
Last edited by larkin on Sun Aug 03, 2008 11:46 am, edited 2 times in total.
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Problemer med at submitte?

Post by larkin »

Tina wrote: Er der andre der har oplevet disse problemer, eller er det blot min comp. der har fået hedeslag :?:
Jeg har heller ikke oplevet noget knas!!!
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9163
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Problemer med at submitte?

Post by Stony »

nej, men nogle gange kopierer den dine indlæg. :D
Sidst spillet:
Image
User avatar
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 421
Joined: Sat May 10, 2008 8:46 pm
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Location: Frederiksberg C
Contact:

Re: Problemer med at submitte?

Post by larkin »

HAHAHAHAH :lol:

Det var næsten for komisk. Jeg har åbenbart det omvendte problem. Jeg skriver med Ekko
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Problemer med at submitte?

Post by Frouvne »

Jeg hører gerne mere om problemet, hvis andre oplever det samme, eller hvis du, Tina, bliver ved med at have det. Selv er jeg ikke stødt ind i det og har heller ikke hørt om det andre steder.
frouvne, administrator

Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Problemer med at submitte?

Post by qute »

Evt. overvej firefox?
Image
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3743
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 19 times
Been thanked: 83 times

Re: Problemer med at submitte?

Post by Jens_Hoppe »

Jeg har ikke oplevet noget specielt på det sidste, men en gang imellem har jeg da været ude for at forumet kørte lidt ustabilt. Hvis problemerne optrådte over relativt kort tid, kan det måske være sådan noget...?

Bemærk at jeg et par gange har været ude for at jeg, når jeg submittede noget tekst, aldrig fik svar fra serveren og at min browser derfor til sidst timede ud med en "siden kan ikke vises". Alligevel viser det sig at min submit er gået godt, og at beskeden er blevet postet.

Men ellers er det altid en god idé, hvis man har siddet og skrevet på et større essay, at copy'e teksten før man submitter. :)
What are you, like 80?
Senest købt: Prey Another Day, MLEM: Space Agency
User avatar
Tina
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 192
Joined: Sat Jan 27, 2007 1:52 am
Location: Valby

Re: Problemer med at submitte?

Post by Tina »

Stony wrote:... kan du evt. kopiere hele din tekst inden du submitter.
Det er også hvad jeg gør pt. - men det burde ikke være nødvendigt.
Hmmm... Da det åbentbart kun virker til at være mig der har problemet, prøver jeg at rode lidt og ser om det sker igen.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14583
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 447 times
Been thanked: 628 times
Contact:

Re: Problemer med at submitte?

Post by Frouvne »

Tina wrote:
Stony wrote:... kan du evt. kopiere hele din tekst inden du submitter.
Det er også hvad jeg gør pt. - men det burde ikke være nødvendigt.
Hmmm... Da det åbentbart kun virker til at være mig der har problemet, prøver jeg at rode lidt og ser om det sker igen.

Ja, skriv endelig en masse indlæg! :D

Det problem Jens nævner, kender jeg til gengæld udmærket. En løsning kender jeg ikke, men da indlægene jo ikke går tabt i det tilfælde, har det heller ikke bekymret mig så meget. Der er for ganske nyligt kommet en ny opdatering til denne version af forum, der jo ikke er så gammel. Her rettes en del små-fejl. Om de her i tråden nævnte eksempler på problemer vil blive løst, når jeg forhåbentlig snarest får den installeret tvivler jeg dog lidt på. Men hold os endelig opdateret, Tina, hvis problemerne fortsætter.
frouvne, administrator

Image
Post Reply