Butikker i kbh

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
michaeltweak

Butikker i kbh

Post by michaeltweak »

Hej

Hvilke butikker i københavn forhandler spil? Kender i ellers nogle net butikker. Jeg skal have fat i blue moon city og civilization :D
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

Umiddelbart vil jeg naturligvis anbefale nærværende butik! :D Der kan du også få fat i Blue Moon City til en rimelig pris... Ellers plejer jeg at anbefale Fantask, der gør en del for spilleverdenen. Civilization skal du have fat i brugt - der har f.eks. været et sat til bytte her på siden for nyligt!

viewtopic.php?t=393
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Man må jo så lige spørge ind til om du tænker på den klassiske Civilization fra Avalon Hill eller den nyere Civilization - The Boardgame fra Eagle Games...? Det er to helt forskellige spil. :)
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Post by Frouvne »

Ja, jeg var lidt hurtig... Umiddelbart er det gamle spil fra Avalon Hill dog det eneste, jeg vil anbefale. Men det er selvfølgelig blot en personlig præference - der godt nok deles af mange... :)
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Mmmmmja..... Jeg købte AH's Civilization dengang det rent faktisk fandtes i butikkerne. (Jeg købte mit hos Fantask) Det var ikke noget hit. Jeg solgte det så for et års tid siden på Ebay. I al den tid jeg havde det, fik jeg det kun spillet to gange. En gang som ikke var noget hit. Og endnu engang som bekræftede mig i at det ikke var noget jeg gad bruge tid på. :?

Different strokes for different blokes.
michaeltweak

Post by michaeltweak »

Tak for hjælpen. Vi købte kun blue moon city. Jeg var meget i tvivl om civilization og jeg tror at vi melder pas.
Blue moon city er dog et underholdende spil. Hvis nogen har kendskab til lignende spil må i endelig skrive løs. Måske nogle lignende spil, men med flere kort.
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Varming »

Jeg har ikke selv spillet Blue Moon endnu, men ved der er et hav af udvidelser - dvs. ekstra kort med nye racer.

GermanGames har vist endda en god del af disse udvidelser, mener jeg.
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Hej

Jo, man kan få en række kort til Blue Moon - men det er til kortspillet. Blue Moon City er et særskilt spil, som vist er blevet ret rost. Har ikke prøvet det endnu, men hører gerne mange og andre erfaringer.

Helle
Varming
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Varming »

Ah - sorry
Post Reply