The Book Depository

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: The Book Depository

Post by netsapiens »

Jeg har også (misbrugt) dem en del på det sidste. I øvrigt har en lille customer-service-manager-fugl sunget mig i øret og fortalt at de relancerer websiten, som skulle medføre langt bedre søgefunktioner. Så hold øje med dem.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Belgarath
50+ indlæg
50+ indlæg
Posts: 91
Joined: Mon Oct 13, 2008 4:49 pm
Favoritspil: Axis & Allies, Blood Bowl +de fleste andre:-)
Location: Aalborg

Re: The Book Depository

Post by Belgarath »

Ah det lyder godt. Deres nuværende søgemaskine fungerer mildest talt dårligt.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: The Book Depository

Post by netsapiens »

Lidt info om The Bookdepository.

Jeg bestilte Starcraft til ca. £35, fragtfrit. Jeg modtog det med buler i to af hjørnerne. Vi taler her om buler på størrelse med et lille hammerslag, eller svarende til en tommelfinger-størrelse.
Jeg sendte dem følgende mail:
Claus Møller wrote:I just today got around to opening the package from order: BDG-6180016-1085647 I am writing this to inform you that the package had been damaged in transport (I assume). It's not so bad that the product needs replacement, but bad enough that had this been a gift, I would have had to get another copy. The product was wrapped in a single layer of cardboard (some of the books I've received have been double-wrapped). I just felt obligated to let you know the state of the package. Best Regards Claus M Jensen
Samme dag får jeg følgende svar:
TheBookDepository wrote:Dear Claus,
I’m terribly sorry to hear you have received the title in this condition. Would you accept a 30% refund as an offer of compensation?
Ved en anden lejlighed skrev jeg til dem fordi jeg ikke havde modtaget pakken efter et stykke tid, og fik prompte følgende svar:
TheBookDepository wrote:It really should have arrived by now, perhaps it is delayed in the post. If you still haven't received it by the 16th October we are happy to send a free replacement or refund you in full.
Jeg tror godt man kan sige at de har styr på deres customer service.
Jeg kan kun anbefale dem varmt til både bøger og de spil de nu engang har på lager :)

Jeg har opdateret den oprindelige post i denne tråd med samme info, hvis nye brugere starter fra side 1.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 624
Joined: Mon Jan 29, 2007 12:52 am

Re: The Book Depository

Post by Rune Petersen »

Jeg kan kun slutte op om deres kundeservice. Modtog en helt forkert bog (prislag ca. £20) og efter en venlig mail til deres kundeservice fik jeg at vide, at jeg kunne beholde den og at de øjeblikkeligt ville sende den korrekte vare. Ingen slinger i valsen dér.
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 214 times
Been thanked: 1 time

Re: The Book Depository

Post by Kanzler »

Herfra også de varmeste anbefalinger til Book Depository. Har indtil videre ikke haft nogen problemer (har kun købt bøger ), men der går typisk under en uge fra bøgerne er bestilt til de ankommer. Super!
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: The Book Depository

Post by netsapiens »

Kingsburg på lager til 195 DKK. Hvis nogen ser den blive udsolgt, så sig til, så fjerner jeg tilbuddet igen.

Udgået, fjernet fra første post.
Last edited by netsapiens on Thu Oct 30, 2008 9:00 pm, edited 1 time in total.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2966
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 214 times
Been thanked: 1 time

Re: The Book Depository

Post by Kanzler »

netsapiens wrote:Kingsburg på lager til 195 DKK. Hvis nogen ser den blive udsolgt, så sig til, så fjerner jeg tilbuddet igen.
Out of stock :?
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: The Book Depository

Post by netsapiens »

Damn, de er godt nok ikke glade for at købe til lager.. jeg fortalte også en ven at de havde Mall of Horror, så købte han den der var :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 559 times

Re: The Book Depository

Post by Gunness »

Det kunne man næsten kalde useriøst - på linje med Elgigantens slagtilbud, der dukker op i max 3 eksemplarer.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: The Book Depository

Post by netsapiens »

Gunness wrote:Det kunne man næsten kalde useriøst - på linje med Elgigantens slagtilbud, der dukker op i max 3 eksemplarer.
I mit tågede sind er der dog den markante forskel at Elgiganten markedsfører deres slagtilbud, for at få folk i butikken.
Bookdepository reklamerer jo ikke... så hvis noget er useriøst, så er det mig, i mit forsøg på at viderebringe de gode tilbud jeg ser.

Ville det være bedre hvis jeg lod være? Det er jo ikke for min skyld jeg poster de tilbud jeg finder :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 559 times

Re: The Book Depository

Post by Gunness »

Nej nej, bliv endelig ved med at poste tilbud (når de er der) - misforstå mig ikke :)

Jeg synes bare, at det er et dybt underligt foretagende. Hvis man søger i deres varekatalog, dukker der oceaner af produkter op, men de har bare ikke nogen af dem. Og når der endelig kommer noget på lager, går der kun kort tid, før det er væk igen.

Det sgi' da en mystisk måde at drive handel på.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: The Book Depository

Post by Aratar »

Kanzler wrote:
netsapiens wrote:Kingsburg på lager til 195 DKK. Hvis nogen ser den blive udsolgt, så sig til, så fjerner jeg tilbuddet igen.
Out of stock :?
Så er Kingsburg på lager igen :)

http://www.bookdepository.co.uk/WEBSITE ... 1589942981
Image
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 559 times

Re: The Book Depository

Post by Gunness »

Aratar wrote:Så er Kingsburg på lager igen :)
Og så er det slut igen ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: The Book Depository

Post by Helle »

Sandsynligvis har de en aftale med en leverandør, så de nærmest kan få varer fra dag til dag, så hvis man kan bestille varen hos dem, selvom den ikke er på lager, så kan man garanteret roligt gøre det ....
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5127
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 505 times
Been thanked: 559 times

Re: The Book Depository

Post by Gunness »

Det kan man vist ikke, men til gengæld er varen på lager igen - go figure ;)
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Nucleum, Endless Winter, Lands of Galzyr, Pandemic Leg. S0, Oak, Botany, 7th Citadel
Post Reply