WoW: The Adventure Game

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

WoW: The Adventure Game

Post by netsapiens »

.. fundet hos Saxo.com til 199,95 ... inkl. fragt ca. 230,-
ikke på lager, men ca. halv pris af hvad jeg ellers kunne finde det til.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Re: WoW: The Adventure Game

Post by FANTASK »

netsapiens wrote:.. fundet hos Saxo.com til 199,95 ... inkl. fragt ca. 230,-
ikke på lager, men ca. halv pris af hvad jeg ellers kunne finde det til.
Når jeg følger dit link så siger den at prisen er 249,95 (uden fragt) - og de har det ikke... og de tror det er en bog... såååå... :?
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: WoW: The Adventure Game

Post by Larsine »

FANTASK wrote:Når jeg følger dit link så siger den at prisen er 249,95 (uden fragt) - og de har det ikke... og de tror det er en bog... såååå... :?
Hej Tommy, velkommen til.

Hos saxo.com skal man ikke helt regne med deres kategorier. F.eks. er langt de fleste af deres MP3-bøger defineret som musik, men derfor kan de godt være billige alligevel.

Lars
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Re: WoW: The Adventure Game

Post by FANTASK »

Larsine wrote:
FANTASK wrote:Når jeg følger dit link så siger den at prisen er 249,95 (uden fragt) - og de har det ikke... og de tror det er en bog... såååå... :?
Hej Tommy, velkommen til.

Hos saxo.com skal man ikke helt regne med deres kategorier. F.eks. er langt de fleste af deres MP3-bøger defineret som musik, men derfor kan de godt være billige alligevel.

Lars
Argh - busted! 8) Jeg vidste jeg skulle have valgt et mere udspekuleret dæknavn :D
Nå, men det var nok også mest prisen og tilgængeligheden jeg studsede over. Det er jo let nok at "have" billige varer, hvis man ikke har dem. Men hvis den dukker op til 249,95 så er det stadig en god pris, selv uden fragt. Fantask tager 319,50 (men har så også varen hjemme :) ).
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: WoW: The Adventure Game

Post by netsapiens »

FANTASK wrote:Argh - busted! 8) Jeg vidste jeg skulle have valgt et mere udspekuleret dæknavn :D
Nå, men det var nok også mest prisen og tilgængeligheden jeg studsede over. Det er jo let nok at "have" billige varer, hvis man ikke har dem. Men hvis den dukker op til 249,95 så er det stadig en god pris, selv uden fragt. Fantask tager 319,50 (men har så også varen hjemme :) ).
Også et varmt velkommen fra mig, da jeg jo er varm fortaler for flere detail-brugere herinde... jo flere der er af jer, jo færre steder skal jeg lede efter mine tilbud :)

Men jeg vil så dog også lige gøre opmærksom på at tilbudet blev oprindeligt fundet d. 25/8, og det ER jo en dynamisk verden vi lever i, så...... :D
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply