Honnør

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Honnør

Post by Tobias »

Så ankom mine generaler til Hannibal langt om længe.
Desværre i samme stand, som stort set andre modtager dem…Ikke limet fast på standen, enkelte spyd knækket og et par generaler med knækket hjelme.
Ikke noget at hidse sig op om, da jeg allerede havde opgivet dem.
En klat lim og det skulle være fikset
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Honnør

Post by Stony »

Mine ankom også idag. Ca. halvdelen skal limes fast til standen, men jeg har hverken knækkede spyd eller hjelme. Mine var emballeret i en plastic-æske med passende huller til generalerne, så jeg er lidt mystificeret over hvordan de forskellige dele skulle kunne knække...?
Sidst spillet:
Image
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

Mine var pakket på samme måde.
Mysterie eller ej...knækket er de, men kun et par stykker.
Image
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World

Post by MesterLars »

Stony wrote:Mine ankom også idag. Ca. halvdelen skal limes fast til standen, men jeg har hverken knækkede spyd eller hjelme. Mine var emballeret i en plastic-æske med passende huller til generalerne, så jeg er lidt mystificeret over hvordan de forskellige dele skulle kunne knække...?
Har også fået mine igår og de er også i OK stand. Dvs ca. halvdelen skal genlimes på standen.
Har ikke prøvet klistermærkene, men de ser ikke alt for klistrende ud.

Og så er de generaler noget mindre end jeg troede :)
Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 712 times
Been thanked: 839 times

Post by Gunness »

Jeg havde for 1½ uge siden stadig ikke modtaget mine, så jeg rykkede Torben og modtog sættet i går. Lidt knækkede dele hist og her, men ikke noget, der ikke kan løses med lim.

Og de ser da ok ud, uden dog at være spændende nok til at berettige al den palaver, de har skabt.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Du kan jo altid smide dem på eBay. :D

I Essen havde Valley Games medbragt nogle eksemplarer, som gik for 18€ stykket, og det blev faktisk udsolgt. Jeg ved så ikke hvor mange de havde med.
Sidst spillet:
Image
Post Reply