Brugte spil hos Fantask

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Brugte spil hos Fantask

Post by FANTASK »

Hej folkens!

Nu kan man jo ikke se vores brugte spil på vores hjemmeside. Det er der mange gode grunde til. Ikke mindst at vi jo normalt ikke driver så meget postsalg på brugt. De fleste folk vil gerne se (og føle på) den brugte vare inden de køber, og vi vil egentlig også helst have at det er kunden selv der vurderer om en brugt ting er lidt eller meget slidt (folks holdning til den slags er meget forskellig kan jeg røbe).

Men nu har vi faktisk en del cool brætspil på vores brugthylde, så jeg tænkte at jeg helt ekstraordinært ville give jer en liste. Jeg kan jo ikke putte links på, da man ikke kan se dem på hjemmesiden, men man kan altid maile mig direkte på tommy@fantask.dk eller ringe ind til os på 33 93 85 38. Endelig kan man jo slå et slag ind forbi.

Husk med disse titler er der jo kun én af hver, så man må bare holde sig til.

Here I Stand (GMT games) kr. 550,- spillet er åbnet men brikkerne er ikke punchet ud.
Axis & Allies Europe kr. 200,-
Castle Merchants (Z-man games) kr. 100,-
Hvem vil være Millionær kr. 100,- et super taktisk spil... naaah :-)
Der Herr der Ringe (med engelske regler) kr. 100,-
Devil's Den (Avalon Hill) kr. 200,-
James Bond (Jumbo) kr. 250,- gammelt dansk spil, totalt kitsch, nogenlunde velbevaret (tape på låget)
Kabale und Hiebe (Hans Im Glück) 100,- desværre uden engelske regler, til gengæld er spillet faktisk ubrugt.
War and Peace (Avalon Hill) kr. 75,-
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Brugte spil hos Fantask

Post by Frouvne »

Det kalder jeg god service! :D Jeg har ind imellem været heldig at finde nogle rigtigt interessante titler blandt de brugte spil i Fantask... desværre kommer jeg sjældent i midt-byen og derfor sjældent tilfældigt forbi Fantask. Og så er det jo svært at være opdateret på den del af varesortimentet!
frouvne, administrator

Image
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Re: Brugte spil hos Fantask

Post by FANTASK »

Jeg vil forsøge at poste lignende indlæg, når/hvis vi har tilsrtækkelig med brugte spil til at der er noget at skrive om :D
Det hænder at en eller anden rydder op i sin samling, og så får vi en hel stribe på en gang. Når den slags samlere eller brætspils entusiaster kommer med ting, så er det som regel rigtigt pæne spil. Af og til kommer der sågar "brugte" spil der ikke engang er taget ud af plastikken :o
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Brugte spil hos Fantask

Post by netsapiens »

godt man ikke er en af den slags mennesker der køber flere spil end man kan nå at spille..... :roll:

*kigger hen på stakken af Xbox spil fra Merlin-dødsboet, listen over postordre brætspil på vej ind, de shrink-wrappede brætspil på hylden, og de nye DnD 4.0 bøger.... *suk* jeg har brug for hjælp
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply