Hermed åbnes for nomineringer til den første placering i vores Hall of Fame!

Det kunne man selvfølgelig også gøre. Nu har der ikke været nedsat en større tænke-tank inden min udmelding, men muligheden havde da strejfet mig. Når jeg afstod fra at lave flere kategorier var det primært ud fra en fornemmelse af, at brugergrundlaget nok ikke var til for mange under-inddelinger. Interessen er endnu ikke så stor for f.eks. børnespil og det virker i det hele taget som om, at de brugere der p.t. er på siden, er folk, der allerede kan betegnes som gamere eller folk som er godt på vej hertil. Min tanke var så, at man i forbindelse med den store overhaling af hjemmesiden, der forhåbentlig en dag bliver en realitet, kan gøre noget for at lokke folk med lidt andre interesser herind ved at lave tematiske artikler med anbefalinger, der henvender sig mere målrettet til dem.Stony wrote:....og hvorfor nøjes med een titel? Hvad med børnespil? En under-inddeling i lette og tunge spil? (Og årets nyhed, såfremt Hall of Fame i øvrigt ikke skal være års-specifik)
Jamen, så kan vi jo bare stemme om den!Jens_Hoppe wrote:Du får bare min top 10:[...]
... jeg havde nu snarere ventet sådan noget som Power Grid fra din side...APK wrote:Puerto Rico. Kunne ikke lade være!
Næh, nej, men da den jo om noget er indbegrebet af af en personlig hall of fame, er det selvfølgelig de spil jeg nominerer.Frouvne wrote:Jamen, så kan vi jo bare stemme om den!Jens_Hoppe wrote:Du får bare min top 10:[...]