Julegave hos Days of Wonder

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Julegave hos Days of Wonder

Post by Larsine »

Jeg har fået en julegave af Days of Wonder, nemlig et gratis eksemplar af Cleopatra and the Society of Architects.

Der er blot den lille hage ved det, at jeg skal købe for €50 i deres webshop for at få min julegave.

Jeg har bare ikke brug for noget af det de har i deres webshop (det er løgn, men min kone siger at jeg ikke har brug for hverken Mediterranean Theater eller Eastern Front til Memoir'44).

Jeg synes dog det er for godt et tilbud, så hvis der er nogen andre der skal købe noget far DoW kan vi måske finde ud af noget. Det skal dog senest være den 7/12-08.

Lars
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Julegave hos Days of Wonder

Post by Mik »

Personligt fandt jeg overhovedet ikke noget godt ved dette tilbud.
Det viser blot to ting:

1) De kan ikke sælge Cleopatra
2) De mangler penge på grund af recessionen

Selv vil jeg hverken eje eller have Cleopatra, så mit gavetilbud røg direkte i vasken.
Og desuden køber jeg altid DoW's spil (dem af dem jeg vil have) så snart de bliver tilbudt, så tilbudet her kommer sådan cirka et par måneder for sent.
Image
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Julegave hos Days of Wonder

Post by Larsine »

Ja sådan kan man jo godt vælge at se på det.

Men så kan de åbenbart ikke sælge Cleopatra i Europa, medens de i USA ikke kan sælge Colosseum. Hvis man vælger deres US store, er det nemlig Colosseum man får med når man køber for over $50.

Men nu er jeg ikke nødvendigvis typen der køber alle mine spil med det samme. Mange af dem vil jeg gerne prøve først, eller når det gælder Memoir'44 så føler jeg f.eks. ingen trang til at købe alle udviddelserne når jeg kun lige er kommet gennem scenarierne i grundbogen samt nogle af dem fra Terrain Pack, og har stadig hele Pacific Theater til gode. Så mon ikke Lisa har lidt ret i at jeg ikke behøver Eastern Front og Mediterranean Theater lige med det samme.

Men er der en specifik grund til at du ikke vil eje eller have Cleopatra?

Lars
PS. Cleopatra udkom i 2006, så tilbuddet er vel et par år for sent, i stedet for et par måneder.
User avatar
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3745
Joined: Mon May 01, 2006 9:11 am
Location: Frederiksberg
Has thanked: 23 times
Been thanked: 84 times

Re: Julegave hos Days of Wonder

Post by Jens_Hoppe »

Ikke at det har noget med noget at gøre, men med julen for døren slynger jeg gerne henkastet ud, at jeg ikke ville have noget i mod et gratis eksemplar af Cleopatra... Wink wink nudge nudge knowwhadamean? 8) :mrgreen:
What are you, like 80?
Senest købt: Pax Penning, Prey Another Day
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Re: Julegave hos Days of Wonder

Post by Larsine »

Jamen Jens dog. Det kan sagtens lade sig gøre. Du skal såmænd bare købe for €50 i DoW's webshop, og dertil kommer €11 i porto.

Jeg indkøber gerne for dig, bare fortæl mig hvad jeg skal købe og aftal med mig hvordan du betaler mig.

Lars
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Julegave hos Days of Wonder

Post by Mik »

Larsine wrote:Men så kan de åbenbart ikke sælge Cleopatra i Europa, medens de i USA ikke kan sælge Colosseum. Hvis man vælger deres US store, er det nemlig Colosseum man får med når man køber for over $50.
Jeg var faktisk ved at nævne Colosseum også - men undlod da jeg ikke havde indicier på at det havde slogt dårligt også.
8)
Image
User avatar
FANTASK
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Sat Oct 25, 2008 11:21 am
Contact:

Re: Julegave hos Days of Wonder

Post by FANTASK »

Jeg tror at næsten alle amerikanske forretninger har skruet lidt op for jule-tilbudene på grund af finanskrisen. De er bange for at julen ikke kommer til at give det nødvendige salg, og derfor skal der lokkes lidt ekstra for kunderne.
Post Reply