Darth Vader og co. på turné...
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 923 times
Re: Darth Vader og co. på turné...
Hvis de finder på at komme et smut forbi Københavnstrup, så kender jeg en ung mand, der nok kommer til at hive sin fader med i byen! 

frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Under tvang selvfølgelig - normalt er faderen jo slet ikke til den slags pjank?Frouvne wrote:Hvis de finder på at komme et smut forbi Københavnstrup, så kender jeg en ung mand, der nok kommer til at hive sin fader med i byen!

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 923 times
Jeg må med skam melde, at jeg er en af dem, der omend jeg syntes ideen om Star Wars lyder interessant igen og igen præsterer at falde i søvn undervejs i filmene!Andrea wrote:Under tvang selvfølgelig - normalt er faderen jo slet ikke til den slags pjank?

frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Allan! Det er ikke pænt at prøve at få mig til at falde ned af kontorstolen i chok midt i juletiden!Frouvne wrote: Jeg må med skam melde, at jeg er en af dem, der omend jeg syntes ideen om Star Wars lyder interessant igen og igen præsterer at falde i søvn undervejs i filmene!Så i denne sammenhæng ville det faktisk i første omgang være sønnens interesse, der skulle ligge til grund for turen til staden.
Sådan kan jeg også være!

- Kanzler
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 247 times
- Been thanked: 2 times
Rystende læsning...!!Frouvne wrote:Jeg må med skam melde, at jeg er en af dem, der omend jeg syntes ideen om Star Wars lyder interessant igen og igen præsterer at falde i søvn undervejs i filmene!Andrea wrote:Under tvang selvfølgelig - normalt er faderen jo slet ikke til den slags pjank?Så i denne sammenhæng ville det faktisk i første omgang være sønnens interesse, der skulle ligge til grund for turen til staden.
Sådan kan jeg også være!

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Hvis du døser lidt undervejs i episode 1, kan jeg nu godt tilgive dig. Selv om det utvivlsomt er den til dato bedste science fiction-film om.... en handelsblokade.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
- LOL - den var godGunness wrote:Hvis du døser lidt undervejs i episode 1, kan jeg nu godt tilgive dig. Selv om det utvivlsomt er den til dato bedste science fiction-film om.... en handelsblokade.