Altså med lækker mad og gaver .... hmmmm julemad siger mig ikke rigtigt noget .... og har vist aldrig rigtigt gjort det ..... Gaver ,.... jo, jo, jeg har forsøgt at købe nogle gode gaver, og forhåbentlig er der da nogle stykker, som smiler glade og overraskede (og nogle mindre overraskede, da de har set DPD komme forbi) ... Næh, det helt store i julen, må være at holde fri og slappe af sammen med børnene (barnet) og sørge for at hygge godt og grundigt om dem (ham) så julen bliver en dejlig oplevelse der .... og så iøvrigt undgå at gå i panik over, at julen skal foregå et andet sted end hos forældre af en slags (bedsteforældre, svigerforældre eller egne forældre) ... man ANER jo ikke, hvad man bliver udsat for ... sæt nu, at julepynten er guld i stedet for sølv, at der ikke er bondekager, men kun vaniliekranse .... nej, ak ...
Men når det er sagt - så glædelig jul.... jeg håber for alle, at der er masser af gode gaver (læs: fantastiske ikke-quizspils brætspil) under træerne - hvad enten de nu er fra andre eller at man har måttet ty til at købe gave til sig selv for at sikre sig