Hvad er der sket med Awes?

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Hvad er der sket med Awes?

Post by Frouvne »

Jeg har de seneste dage konstateret at Awes.dk ikke længere er tilgængelig. Er butikken lukket ned eller har der bare været problemer med siden?
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad er der sket med Awes?

Post by Mik »

Tja, det må Annemette jo nok hellere selv svare på.

Men biksen har faktisk ligget brak igennem flere år pga. manglene tid. Hun har solgt spil når hun fik en henvendelse, men har ikke selv aktivt gjort noget. Jeg tror der var nogen som hed 'German Games' eller sådan noget, der løb med en stor del af salget...
:shock:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Hvad er der sket med Awes?

Post by Frouvne »

Mik wrote:Tja, det må Annemette jo nok hellere selv svare på.

Men biksen har faktisk ligget brak igennem flere år pga. manglene tid. Hun har solgt spil når hun fik en henvendelse, men har ikke selv aktivt gjort noget. Jeg tror der var nogen som hed 'German Games' eller sådan noget, der løb med en stor del af salget...
:shock:
Det har også været mit indtryk, at det ikke har været den mest aktive webbutik de seneste år - men derfra til at den ikke længere er online, er der alligevel et skridt. Jeg håber så sandelig ikke, at GermanGames udkonkurrerede butikken... men det har jeg nu også meget svært ved at tro på skulle være tilfældet.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Hvad er der sket med Awes?

Post by Mik »

Frouvne wrote: Jeg håber så sandelig ikke, at GermanGames udkonkurrerede butikken... men det har jeg nu også meget svært ved at tro på skulle være tilfældet.
Blot en lille joke :)
Sandheden er simpelthen at Annemette radikalt ændrede livstil fra kontorjob til restaurantverdenen. Og hun har simpelthen ikke haft den fornødne tid til at gøre noget ved det. Så jeg formoder at hun simpelthen besluttede ikke at forny domænet da DK-Hostmaster sidst sendte regninger ud.
Image
User avatar
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 838
Joined: Tue Apr 22, 2008 9:29 am
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Location: 3600 Frederikssund

Re: Hvad er der sket med Awes?

Post by akwlinka »

awes eksisterer endnu, og på samme plan som i de sidste mange år, men websiden er nede lige nu, da jeg er ved at skifte udbyder.

Og jeg er ingen teknonørd, og tid har jeg heller ikke, så derfor er webben lidt død lige nu. men den kommer tilbage. jeg har da fundet ud af at få mailen til at fungerer :)


Til gengæld kommer jeg snart med et nyt tiltag (og her får jeg hjælp - så der sker noget) hvor jeg sælger nye og brugte spil til gode priser, da jeg har et varelager der ikke helt er styr på.
Der skulle være nogle gode ting imellem.

Men mere om det senere
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Hvad er der sket med Awes?

Post by Frouvne »

Rart at høre, at der bliver pustet nyt liv i siden. Dit nye tiltag lyder da i hvert tilfælde interessant. :)
frouvne, administrator

Image
Post Reply