Købes: Europe Engulfed (evt bytte med Through the ages)

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Købes: Europe Engulfed (evt bytte med Through the ages)

Post by Oseali »

Hej

Min første besked herinde, og grunden til at jeg joinede var for at søge efter EE, jeg har længe kigget efter den, og har fundet 1. udgaven på boardgamer.dk, men tænkte at hvis der var en som havde en kopi der alligevel bare samlede støv, og tilbuddet var godt, så ville jeg købe den istedet.

Har overvejet at købe den gennem BGG, men de er i england eller tyskland, så fragten bliver altid lidt trist :)

PS lige en tilføjelse, så kan vi evt bytte, har through the ages: a story of civilization som jeg ikke rigtig er blevet glad for, har spillet det to gange, så det er næsten nyt.
Image
cbs
Posts: 1
Joined: Sun Feb 15, 2009 7:37 pm

Re: Købes: Europe Engulfed (evt bytte med Through the ages)

Post by cbs »

Hej,

Jeg har et eksemplar stående, som jeg ikke har spillet længe. Det kan du såmænd godt købe.
Send mig en PM, så kan vi prøve om vi kan finde en pris. Spillet står i kbh.
User avatar
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1579
Joined: Mon Apr 14, 2008 11:18 am
Location: Slangerup
Been thanked: 2 times

Re: Købes: Europe Engulfed (evt bytte med Through the ages)

Post by Robert »

Dt ser ud som et spil jeg ville elske at have tid og plads til at spille. Det tager åbenbart en hel dag eller weekend at komme nogen vegne. Og en masse bordplads.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Købes: Europe Engulfed (evt bytte med Through the ages)

Post by Oseali »

Jeg søger stadig et spil, fandt ud af at sende spillet ville koste en arm, så enten skal det være lidt tættere på Aalborg, eller også skal det være et tilbud som slet ikke kan modstå :)

Ellers kan vi alternativt finde ud af en byttehandel med Through the ages eller conquest of the empire, hvilket begge er spil som ikke lige ser så meget tabletime :)
Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Re: Købes: Europe Engulfed (evt bytte med Through the ages)

Post by netsapiens »

Så må jeg da hellere lige sende en pm til cbs og høre hvad pris han ønsker, da jeg bor i nærheden af kbh, og kan hente selv.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Post Reply