Månedens spiloplevelse - Februar 2009
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Månedens spiloplevelse - Februar 2009
Håber, at også februar 2009 bød på nogle gode spiloplevelser, der er værd at nævne her! 

frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Re: Månedens spiloplevelse - Februar 2009
Med omkring 50 spil M:tG denne måned, er der ingen tvivl om, at det for mig har været månedens spiloplevelse. Og så er M:tG endda et af de spil, der også æder en del af ens tid, når man ikke spiller med dels at analysere udfaldet af tidligere spil og overvejelser over, hvad man kan gøre næste gang, så spilletiden for de 50 spil afspejler langt fra det indhug i min tid spillet har foretaget i februar. Men det har været en fornøjelse hele vejen!
frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Hm... der har ikke rigtig været Kodac-moments i denne måned, men positive oplevelser har været:
- Agricola - endelig med K-deck. Så fik vi bevæget os væk fra start-decket og prøvet et af de andre. Spændende!
- Doom med expansion - hyggeligt at spille igen og rart endelig at have noget at få prøvet de famøse adrenalin-tokens
- Mission: Red Planet - jeg ved efterhånden ikke, hvor mange gange jeg har læst om det og derefter konkluderet, at det nok ikke var noget for mig. Nu fik jeg endelig prøvet det, og det viste sig at være et fint lille spil. Dog ikke et jeg behøver at eje.
- Dominion online - første gang at Jens har foreslået et topersonersspil - succes!
- Agricola - endelig med K-deck. Så fik vi bevæget os væk fra start-decket og prøvet et af de andre. Spændende!
- Doom med expansion - hyggeligt at spille igen og rart endelig at have noget at få prøvet de famøse adrenalin-tokens

- Mission: Red Planet - jeg ved efterhånden ikke, hvor mange gange jeg har læst om det og derefter konkluderet, at det nok ikke var noget for mig. Nu fik jeg endelig prøvet det, og det viste sig at være et fint lille spil. Dog ikke et jeg behøver at eje.
- Dominion online - første gang at Jens har foreslået et topersonersspil - succes!
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Ja, med kun 4 registrerede spil i februar måned, så er det svært at finde noget der springer ud...
Min stemme falder på Timbuktu som var et ganske underholdende spil, omend med en tendens til at trække i langdrag, hvis man skulle overveje alle muligheder... Acquire kommer tæt herefter, men nok mest pga udgaven der gjorde meget for spillet.
Vi håber på mere i marts måned...

Min stemme falder på Timbuktu som var et ganske underholdende spil, omend med en tendens til at trække i langdrag, hvis man skulle overveje alle muligheder... Acquire kommer tæt herefter, men nok mest pga udgaven der gjorde meget for spillet.
Vi håber på mere i marts måned...