Skal til Holland EDIT: Düren i Tyskland :)

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Skal til Holland EDIT: Düren i Tyskland :)

Post by Oseali »

Jeg skal til Holland i fire dage i forbindelse med mit arbejde, jeg skal bo i Hertogenbosch som ligger i nærheden af Utrecht og arbejde i Boxtel som er længere sydpå. Er der nogle som kender brætspil butikker og som ved om det er billigt at købe noget i Holland. Evt. med en anbefaling af lokale spildesignere eller udgivere?

EDIT: destinationen blev ændret til Düren i tyskland istedet, men det er så tættere på Essen.. Nogen som har et godt råd til en veludstyret spillebutik der? der må jo næsten være nogen..
Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Skal til Holland EDIT: Düren i Tyskland :)

Post by Mik »

Ja, nu er er der jo stadig halvanden times kørsel i bil til Essen.
Så ligger Køln nærmere (45 min.) eller Düsseldorf (1 time).

I Köln kan du besøge Das Spielbrett, Engelbertstrasse 5. De har desværre ingen webside.
Og jeg kan ikke sige noget om den.

Et mere sikkert bud er Hiveworld som ligger på Mauritiussteinweg 96.
Her kan jo bestille hjemmefra hvad du gerne vil have.

Desuden er Tyskland jo et slaraffenland hvad angår standardspil: du kan gå i hvilketsomheslt stormagasin (Galeria Kauhof f.eks.) og finde bunkevis a gode spil.
Image
Post Reply