Bytte: Cuba og race for the galaxy

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Bytte: Cuba og race for the galaxy

Post by Oseali »

Har været igang med at gennemgå min samling af spil, og opdateret min BGG profil :) og har besluttet mig for at ville bytte nogle af mine spil til mere relevante spil.

The games in question:
Cuba Spillet er par gange, den engelske udgave af spillet, og egentlig er det ret ok, men kæresten har ikke lyst til at spille økonomi spil på den måde.
Race for the galaxy Tysk udgave, spillet 3-4 gange, og kort spil er slet ikke i kærestens smag, så Dominion bliver vist heller aldrig til et spil der kommer inden for døren :)

Hvad kan der så fristes med:
Der kan kigges på min profil på BGG, under want in trade/wishlist.
Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Re: Bytte: Cuba og race for the galaxy

Post by APK »

Jeg kunne godt overtales til at bytte "1960: The making of the president" for "Cuba".
Interesseret?

Hvis ja: Du kommer ikke forbi København i den nærmeste fremtid vel?

mvh
Eivind
/APK
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Er lige igang med at diskutere med en anden omkring et byt af begge spil, og jeg rejser til Sverige i morgen formiddag og kommer først tilbage i starten af næste uge, så bliver nød til at vente med at give dig et svar indtil da :)

Ellers må man sige at 1960 lyder som et udemærket bytte, men kommer desværre ikke til Københavnsområdet lige forløbelig (næste planlagte visit er i september), men vi kan nok godt finde ud af noget :)
Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by APK »

OK. Jeg venter i spænding!

mvh
Eivind
/APK
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Så er jeg tilbage fra Sverige, fik da også investeret i Titan :) så det var en udemæreket tur..

Nå, men han var ikke nok interresseret, så vi kan godt iværksætte en byttehandel, men vi skal nok have PostDK ind over, send en PM med din adresse, så sender jeg min tilbage, så kan vi bare betale hver vores fragt, medmindre du har andre løsninger?
Image
APK
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by APK »

Oseali wrote:Så er jeg tilbage fra Sverige, fik da også investeret i Titan :) så det var en udemæreket tur..

Nå, men han var ikke nok interresseret, så vi kan godt iværksætte en byttehandel, men vi skal nok have PostDK ind over, send en PM med din adresse, så sender jeg min tilbage, så kan vi bare betale hver vores fragt, medmindre du har andre løsninger?

PM sendt!
/APK
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Så er Cuba byttet til 1960 :)
Image
Post Reply