Talisman sælges eller byttes

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Hans
25+ indlæg
25+ indlæg

Talisman sælges eller byttes

Post by Hans »

Jeg har et eksemplar af Talisman 4th edition, det er pakket ud men aldrig spillet.

Giv et bud hvis du har lyst, enten i form af kølige kontanter eller spil i bytte. Jeg kan især godt lide eurogames, men fyr bare løs!
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex

Re: Talisman sælges eller byttes

Post by VideoJakob »

Hans wrote:Jeg har et eksemplar af Talisman 4th edition, det er pakket ud men aldrig spillet.

Giv et bud hvis du har lyst, enten i form af kølige kontanter eller spil i bytte. Jeg kan især godt lide eurogames, men fyr bare løs!
Ved godt det er ved at være et stykke tid siden du postede, men er da egentlig lidt interesseret hvis det ikke er blevet solgt/byttet væk. Er det FFG edition du har?
Hans
25+ indlæg
25+ indlæg

Post by Hans »

Tråden er stadig aktuel. Nej, det er ikke FFG, spillet er fra Black Industries. Vil du give et bud?
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex

Post by VideoJakob »

Var mest interesseret i FFG udgaven. Ved ikke lige med denne udgave. Tror jeg springer over denne gang. :-) Håber du får det solgt.
Post Reply