Cutthroat Caverns - hvilken udvidelse skal man vælge?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Cutthroat Caverns - hvilken udvidelse skal man vælge?
Er der nogen, der har erfaringer med udvidelserne til Cutthroat Caverns? Jeg har ikke lavet det store forarbejde og er umiddelbart fristet af Cutthroat Caverns: Tombs and Tomes, da det kunne være sjovt at spille modulerne... men der er jo nok ikke det store at vende tilbage til, når de først er spillet. Eller er der? Cutthroat Caverns: Relics and Ruin lyder også fristende med dets Event Deck, der måske kan gøre noget lignende men uden at skabe problemer i.f.t. at kunne genspille spillet. Et møde med Mercury kunne jo også være fristende, så vi kan se og føle hvad det er, den gode netsapiens har kreeret. Den første udvidelse er jeg umiddelbart lidt mere lunken på, men måske andre kan gøre mig klogere... På forhånd tak! 

frouvne, administrator

-
- 1000+ indlæg
Re: Cutthroat Caverns - hvilken udvidelse skal man vælge?
Jeg skal bare have en invitation og tiden til det, så kommer jeg gerne forbi med begge, så kan du jo "try before you buy" 

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Du skal være meget velkommen! Da jeg erfaringsmæssigt ved, at det kan tage lidt tid før vi begge finder hul i kalenderen, må du dog meget gerne skrive, hvis du mener at den ene er klart at foretrække frem for de øvrige... eller presse mig til at købe dem alle!netsapiens wrote:Jeg skal bare have en invitation og tiden til det, så kommer jeg gerne forbi med begge, så kan du jo "try before you buy"

frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 712 times
- Been thanked: 839 times
Hov, jeg vil gerne være med
Jeg står for at skulle købe grundpakken og har også luret lidt på udvidelserne.

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
-
- 1000+ indlæg
Jeg har slet ikke spillet med udvidelserne selv, så jeg ved intet om hvilken der er at foretrække 
Men lad os da istedet gøre det til et arrangement, og så få spillet det.
Onsdag i næste uge, efter fyraften, hos mig er en mulighed. Invitationen er inkl. kørsel til nærmeste togstation når folk vil hjem, hvis der er nogen der kommer i ikke-bil
Der er tre åbne pladser. Kun en hvis både Allan og Gunness vil besætte to af dem

Onsdag i næste uge, efter fyraften, hos mig er en mulighed. Invitationen er inkl. kørsel til nærmeste togstation når folk vil hjem, hvis der er nogen der kommer i ikke-bil

Der er tre åbne pladser. Kun en hvis både Allan og Gunness vil besætte to af dem

Sjov > regler .... HVER gang
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Jeg er absolut frisk på idéen - onsdag er dog vores faste ugentlige spilleaften og der er allerede lagt planer for den kommende uge.netsapiens wrote:Jeg har slet ikke spillet med udvidelserne selv, så jeg ved intet om hvilken der er at foretrække

frouvne, administrator