Det skriver jeg så til dem, og 20 minutter efter skriver de, at de sender mig de to engelske udgaver gratis, og at jeg blot skal beholde de andre. God service!
De har forresten Brass på tilbud til 33 euro

Dejligt at høre, at der leveres en god service!Aratar wrote:[...] Det skriver jeg så til dem, og 20 minutter efter skriver de, at de sender mig de to engelske udgaver gratis, og at jeg blot skal beholde de andre. God service! [...]
Det burde jo ikke være noget problem. Så kører man jo bare en runde til og får endnu et ekstra spilHelle wrote:Ja ja, det har vi også prøvet - men ... ak og ve, anden gang jeg fik spillet var det det samme tyske spil ... det var dog et nintendo spil, så nu har jeg to tyske/spanske/italienske spil.... suk
Vi stoppede der. Problemet var vel i virkeligheden at sproget var registreret forkert på deres hjemmeside; de havde det kun i den tysk/spansk/italienske udgave.Aratar wrote:Det burde jo ikke være noget problem. Så kører man jo bare en runde til og får endnu et ekstra spilHelle wrote:Ja ja, det har vi også prøvet - men ... ak og ve, anden gang jeg fik spillet var det det samme tyske spil ... det var dog et nintendo spil, så nu har jeg to tyske/spanske/italienske spil.... suk