God kundeservice fra amazon.de

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

God kundeservice fra amazon.de

Post by Aratar »

Jeg var lige så uheldig at få to tyske eksemplarer af et spil, jeg havde bestilt i engelsk udgave fra amazon.de

Det skriver jeg så til dem, og 20 minutter efter skriver de, at de sender mig de to engelske udgaver gratis, og at jeg blot skal beholde de andre. God service!

De har forresten Brass på tilbud til 33 euro :) Det var dog ikke Brass, jeg var så heldig at få gratis udgaver af
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: God kundeservice fra amazon.de

Post by Oseali »

Det var large af dem :) hvad var det for nogle spil du nu har dubletter af?
Image
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: God kundeservice fra amazon.de

Post by Aratar »

Caylus Magna Carta :)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: God kundeservice fra amazon.de

Post by Frouvne »

Aratar wrote:[...] Det skriver jeg så til dem, og 20 minutter efter skriver de, at de sender mig de to engelske udgaver gratis, og at jeg blot skal beholde de andre. God service! [...]
Dejligt at høre, at der leveres en god service! :)
frouvne, administrator

Image
User avatar
weilmann
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 233
Joined: Tue May 08, 2007 4:08 pm
Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Location: Gladsaxe

Re: God kundeservice fra amazon.de

Post by weilmann »

Ja, det er sådan en anbefaling man husker. :wink:
Mvh
Martin
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: God kundeservice fra amazon.de

Post by Helle »

Ja ja, det har vi også prøvet - men ... ak og ve, anden gang jeg fik spillet var det det samme tyske spil ... det var dog et nintendo spil, så nu har jeg to tyske/spanske/italienske spil.... suk
User avatar
Aratar
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 348
Joined: Sun Apr 15, 2007 12:51 pm
Location: Århus C

Re: God kundeservice fra amazon.de

Post by Aratar »

Helle wrote:Ja ja, det har vi også prøvet - men ... ak og ve, anden gang jeg fik spillet var det det samme tyske spil ... det var dog et nintendo spil, så nu har jeg to tyske/spanske/italienske spil.... suk
Det burde jo ikke være noget problem. Så kører man jo bare en runde til og får endnu et ekstra spil :D
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: God kundeservice fra amazon.de

Post by Frouvne »

Aratar wrote:
Helle wrote:Ja ja, det har vi også prøvet - men ... ak og ve, anden gang jeg fik spillet var det det samme tyske spil ... det var dog et nintendo spil, så nu har jeg to tyske/spanske/italienske spil.... suk
Det burde jo ikke være noget problem. Så kører man jo bare en runde til og får endnu et ekstra spil :D
Vi stoppede der. Problemet var vel i virkeligheden at sproget var registreret forkert på deres hjemmeside; de havde det kun i den tysk/spansk/italienske udgave.
frouvne, administrator

Image
Post Reply