Ærgeligt, da det er lidt tid siden jeg har været med

Det har aldrig for alvor været inde i mine overvejelser! Jeg tror, at jeg på et tidspunkt kommer til at lave en tema-begivenhed, men det bliver ikke foreløbigt...Larsine wrote:[...] Var der forresten ikke noget med at det skulle have været en tema-fest?
Lars
Onde Andrea med den fantastiske, eksklusive smag kommer ikke - desværreGunness wrote: Men S.A. er vel afhængigt af, at hende Andrea med den tvivlsomme smag dukker op?
[I dækning!]
Men kommer du så?Andrea wrote:Onde Andrea med den fantastiske, eksklusive smag kommer ikke - desværre
Jeg er den lykkelige ejer af et eksemplar af Space Alert, så hvis du læser op på reglerne, medbringer jeg det da gerne!Gunness wrote:Jeg kan først være der fra kl. 12, men vil meget gerne prøve såvel Space Alert og Ideology, hvis det ka' la' sig gi' sig.
Men S.A. er vel afhængigt af, at hende Andrea med den tvivlsomme smag dukker op?
[I dækning!]
... så kan det jo være, at vi kan spille Automobile lidt senere på dagen!Stony wrote:Jeg lægger gerne ud med intro af det der er bedst tilslutning til. Pt ser det ud til at være Steam.
Don't think of it as a flame---it's more like an argument that does 3d6 fire damage
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music