Shogun i ToysRUs

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Shogun i ToysRUs

Post by APK »

ToysRUs i Gentofte har Shogun (nr. 20 på BGG) på tilbud til halv pris (kr. 250). Den røg i indkøbsvognen da jeg alligevel skulle købe gaver til sønnikes fødselsdag... :-)
/APK
Image
User avatar
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 2978
Joined: Mon May 01, 2006 12:22 am
Location: Smørum
Has thanked: 222 times
Been thanked: 1 time

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Kanzler »

Udemærket fund! :D
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Oseali »

I samme type butik i Aalborg City Syd har de samurai til 99,- kr, og sidst jeg var der havde de en del af dem, kniza (stavning) sælger åbenbart ikke så godt hos den aldersgruppe :)
Image
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9204
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Stony »

Med ovennævnte indlæg i mente, kørte jeg indenom Toys'R'Us i Taastrup, da jeg alligevel skulle den vej. De havde hverken Shogun eller Samurai, men jeg fandt til gengæld Portobello Market til 140,- hvilket vel også må siges at være rimeligt. Jeg øjnede også Genial, Thurn und Taxis og naturligvis Settlers. Der var dog ikke nogen af disse der var på tilbud.

Tommelfingerreglen for om de fører et spil eller ej, lader til at være om det er oversat til dansk eller ej.
Sidst spillet:
Image
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Shogun i ToysRUs

Post by qute »

Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 510
Joined: Sun Feb 08, 2009 10:23 pm
Location: Hobro

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Oseali »

Hehe endte selv i toysrus i Aalborg city syd og nappede Shogun til 225, Samurai stod til 160 kr og Thurn und taxies stod til 180 (eller 160), Zooloretto til 200 kr, så der var faktisk lidt flere spil end jeg huskede :)

Nå, men skal tilbage til at pakke Shogun ud :)
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Frouvne »

qute wrote:Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?
Derby har jeg haft mange hyggelige stunder med som barn. Men det har jeg også med Matador og Finans og selvom det er marginalt bedre end disse, tror jeg ikke det er et spil, der lever op til den standard, du er ude efter. Derby har i hvert tilfælde ikke noget med Winner's Circle at gøre.
frouvne, administrator

Image
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Shogun i ToysRUs

Post by VideoJakob »

WHAT? Jeg har ikke været i Toy'r'us i 100 år. Afsted min trofaste Løve ( peugeot 309 ), thi venter der os forhåbentligt guld for enden af Kolding Storcenter! ( håber på at finde Zooloretto )
User avatar
qute
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1018
Joined: Tue Sep 19, 2006 9:40 am
Location: Taastrup
Contact:

Re: Shogun i ToysRUs

Post by qute »

Frouvne wrote:
qute wrote:Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?
Derby har jeg haft mange hyggelige stunder med som barn. Men det har jeg også med Matador og Finans og selvom det er marginalt bedre end disse, tror jeg ikke det er et spil, der lever op til den standard, du er ude efter. Derby har i hvert tilfælde ikke noget med Winner's Circle at gøre.
Ok, tak for hjælpen.
Synes Winner's Circle var tilpas light til at det kunne spilles af alle og samtidig en god blanding af auktion og heppe på bestemte heste :D
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Frouvne »

qute wrote:
Frouvne wrote:
qute wrote:Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?
Derby har jeg haft mange hyggelige stunder med som barn. Men det har jeg også med Matador og Finans og selvom det er marginalt bedre end disse, tror jeg ikke det er et spil, der lever op til den standard, du er ude efter. Derby har i hvert tilfælde ikke noget med Winner's Circle at gøre.
Ok, tak for hjælpen.
Synes Winner's Circle var tilpas light til at det kunne spilles af alle og samtidig en god blanding af auktion og heppe på bestemte heste :D
Når vi får kigget vores spil igennem, tror jeg, at der er overvejende sandsynlighed for at vores eksemplar ryger på en salgsliste... men nu er vi jo ikke kendte for at ride den dag vi sadler...
frouvne, administrator

Image
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Shogun i ToysRUs

Post by VideoJakob »

Toys r Us i Kolding har Thurn Und Taxis, Settlers, Shogun, Zooloretto og et par andre på bud i denne uge.

Anskaffede mig selv Zooloretto. Nogen der har prøvet det? Skal jeg glæde mig, eller har jeg lavet et fejlkøb?
APK
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 335
Joined: Fri Feb 16, 2007 12:17 am
Location: Kbh Ø
Has thanked: 17 times
Been thanked: 4 times

Re: Shogun i ToysRUs

Post by APK »

VideoJakob wrote:Toys r Us i Kolding har Thurn Und Taxis, Settlers, Shogun, Zooloretto og et par andre på bud i denne uge.

Anskaffede mig selv Zooloretto. Nogen der har prøvet det? Skal jeg glæde mig, eller har jeg lavet et fejlkøb?
Jeg har prøvet Zooloretto og det er et ganske hyggeligt spil i den lette ende. Ikke et spil man går og tænker over i dagene efter - men et godt spil til at lokke ens ikke brætspillende venner (eller børn) ind i folden.

APK
/APK
Image
User avatar
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 271
Joined: Sat Apr 04, 2009 3:42 pm
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Location: Fredericia

Re: Shogun i ToysRUs

Post by VideoJakob »

APK wrote:
VideoJakob wrote:Toys r Us i Kolding har Thurn Und Taxis, Settlers, Shogun, Zooloretto og et par andre på bud i denne uge.

Anskaffede mig selv Zooloretto. Nogen der har prøvet det? Skal jeg glæde mig, eller har jeg lavet et fejlkøb?
Jeg har prøvet Zooloretto og det er et ganske hyggeligt spil i den lette ende. Ikke et spil man går og tænker over i dagene efter - men et godt spil til at lokke ens ikke brætspillende venner (eller børn) ind i folden.

APK
Ok det bliver afprøvet i sommerhuset snart så :-D
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14682
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 475 times
Been thanked: 682 times
Contact:

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Frouvne »

Oseali wrote:Hehe endte selv i toysrus i Aalborg city syd og nappede Shogun til 225, [...]
Det var også dagskursen, da jeg i dag (for første gang) var forbi Fields på Amager.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3642
Joined: Tue Jun 24, 2008 12:09 pm
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Location: København Nørrebro
Contact:

Re: Shogun i ToysRUs

Post by Mik »

Stony wrote:Med ovennævnte indlæg i mente, kørte jeg indenom Toys'R'Us i Taastrup, da jeg alligevel skulle den vej. De havde hverken Shogun eller Samurai, men jeg fandt til gengæld Portobello Market til 140,- hvilket vel også må siges at være rimeligt. Jeg øjnede også Genial, Thurn und Taxis og naturligvis Settlers. Der var dog ikke nogen af disse der var på tilbud.

Tommelfingerreglen for om de fører et spil eller ej, lader til at være om det er oversat til dansk eller ej.
Både Shogun og Samurai er oversat og udkommet på dansk.
Image
Post Reply