Shogun i ToysRUs
-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Shogun i ToysRUs
ToysRUs i Gentofte har Shogun (nr. 20 på BGG) på tilbud til halv pris (kr. 250). Den røg i indkøbsvognen da jeg alligevel skulle købe gaver til sønnikes fødselsdag... 

/APK

Re: Shogun i ToysRUs
I samme type butik i Aalborg City Syd har de samurai til 99,- kr, og sidst jeg var der havde de en del af dem, kniza (stavning) sælger åbenbart ikke så godt hos den aldersgruppe 

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Med ovennævnte indlæg i mente, kørte jeg indenom Toys'R'Us i Taastrup, da jeg alligevel skulle den vej. De havde hverken Shogun eller Samurai, men jeg fandt til gengæld Portobello Market til 140,- hvilket vel også må siges at være rimeligt. Jeg øjnede også Genial, Thurn und Taxis og naturligvis Settlers. Der var dog ikke nogen af disse der var på tilbud.
Tommelfingerreglen for om de fører et spil eller ej, lader til at være om det er oversat til dansk eller ej.
Tommelfingerreglen for om de fører et spil eller ej, lader til at være om det er oversat til dansk eller ej.
Sidst spillet:

Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?

Hehe endte selv i toysrus i Aalborg city syd og nappede Shogun til 225, Samurai stod til 160 kr og Thurn und taxies stod til 180 (eller 160), Zooloretto til 200 kr, så der var faktisk lidt flere spil end jeg huskede 
Nå, men skal tilbage til at pakke Shogun ud

Nå, men skal tilbage til at pakke Shogun ud

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Derby har jeg haft mange hyggelige stunder med som barn. Men det har jeg også med Matador og Finans og selvom det er marginalt bedre end disse, tror jeg ikke det er et spil, der lever op til den standard, du er ude efter. Derby har i hvert tilfælde ikke noget med Winner's Circle at gøre.qute wrote:Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?
frouvne, administrator

- VideoJakob
- 250+ indlæg
- Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
WHAT? Jeg har ikke været i Toy'r'us i 100 år. Afsted min trofaste Løve ( peugeot 309 ), thi venter der os forhåbentligt guld for enden af Kolding Storcenter! ( håber på at finde Zooloretto )
Ok, tak for hjælpen.Frouvne wrote:Derby har jeg haft mange hyggelige stunder med som barn. Men det har jeg også med Matador og Finans og selvom det er marginalt bedre end disse, tror jeg ikke det er et spil, der lever op til den standard, du er ude efter. Derby har i hvert tilfælde ikke noget med Winner's Circle at gøre.qute wrote:Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?
Synes Winner's Circle var tilpas light til at det kunne spilles af alle og samtidig en god blanding af auktion og heppe på bestemte heste

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Når vi får kigget vores spil igennem, tror jeg, at der er overvejende sandsynlighed for at vores eksemplar ryger på en salgsliste... men nu er vi jo ikke kendte for at ride den dag vi sadler...qute wrote:Ok, tak for hjælpen.Frouvne wrote:Derby har jeg haft mange hyggelige stunder med som barn. Men det har jeg også med Matador og Finans og selvom det er marginalt bedre end disse, tror jeg ikke det er et spil, der lever op til den standard, du er ude efter. Derby har i hvert tilfælde ikke noget med Winner's Circle at gøre.qute wrote:Jeg kiggede også forbi Tåstrup og fandt "Derby" som lignede "Winner's Circle". Nogen der ved om det også spiller på samme måde?
Synes Winner's Circle var tilpas light til at det kunne spilles af alle og samtidig en god blanding af auktion og heppe på bestemte heste
frouvne, administrator

- VideoJakob
- 250+ indlæg
- Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex
Toys r Us i Kolding har Thurn Und Taxis, Settlers, Shogun, Zooloretto og et par andre på bud i denne uge.
Anskaffede mig selv Zooloretto. Nogen der har prøvet det? Skal jeg glæde mig, eller har jeg lavet et fejlkøb?
Anskaffede mig selv Zooloretto. Nogen der har prøvet det? Skal jeg glæde mig, eller har jeg lavet et fejlkøb?
-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Jeg har prøvet Zooloretto og det er et ganske hyggeligt spil i den lette ende. Ikke et spil man går og tænker over i dagene efter - men et godt spil til at lokke ens ikke brætspillende venner (eller børn) ind i folden.VideoJakob wrote:Toys r Us i Kolding har Thurn Und Taxis, Settlers, Shogun, Zooloretto og et par andre på bud i denne uge.
APK
/APK

- VideoJakob
- 250+ indlæg
Ok det bliver afprøvet i sommerhuset snart såAPK wrote:Jeg har prøvet Zooloretto og det er et ganske hyggeligt spil i den lette ende. Ikke et spil man går og tænker over i dagene efter - men et godt spil til at lokke ens ikke brætspillende venner (eller børn) ind i folden.VideoJakob wrote:Toys r Us i Kolding har Thurn Und Taxis, Settlers, Shogun, Zooloretto og et par andre på bud i denne uge.
APK

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Det var også dagskursen, da jeg i dag (for første gang) var forbi Fields på Amager.Oseali wrote:Hehe endte selv i toysrus i Aalborg city syd og nappede Shogun til 225, [...]
frouvne, administrator

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Både Shogun og Samurai er oversat og udkommet på dansk.Stony wrote:Med ovennævnte indlæg i mente, kørte jeg indenom Toys'R'Us i Taastrup, da jeg alligevel skulle den vej. De havde hverken Shogun eller Samurai, men jeg fandt til gengæld Portobello Market til 140,- hvilket vel også må siges at være rimeligt. Jeg øjnede også Genial, Thurn und Taxis og naturligvis Settlers. Der var dog ikke nogen af disse der var på tilbud.