werewolf til på fredag, samt anden leg?

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

werewolf til på fredag, samt anden leg?

Post by netsapiens »

Jeg skal til et hygge-arrangement i firmaet på fredag, og er blevet spurgt om jeg ikke kan tage lidt legetøj med til 10-14 personer.
Så jeg står og skal bruge et werewolf spil. Hvis nogen har et de vil låne mig, så vil jeg værdsætte det, da det er usikkert om jeg kan nå at modtage min egen udgave inden da.

Øvrige forslag til leg med 10-14 personer modtages også gerne.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Re: werewolf til på fredag, samt anden leg?

Post by Frouvne »

Det kan arrangeres! Du kender adressen!

Anden del af spørgsmålet må jeg lige tænke over...
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

... jeg skal forbi posthuset alligevel lidt senere på dagen (formiddag), så jeg kan smide det i en kuvert, hvis du smider en adresse via pb. Du skal dog også være velkommen til at kigge forbi i løbet af ugen.
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by netsapiens »

Lad os sige at jeg kigger forbi. Jeg har en forespørgsel ude på en ultimate edition, så hvis den kan leveres inden, er der ingen grund til at du poster eller jeg henter. Vi tager den over telefonen senest torsdag, men det er bare dejligt at have en backup, så jeg ikke kommer til at stå tomhændet :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Det lyder helt fint. Jeg ligger i øvrigt også inde med Lupus in Tabula, der er en variant af Werewolves. Jeg har ikke spillet nogle af dem, så jeg ved ikke om der er noget, der evt. kunne gøre det til en mere interessant oplevelse. Med det spillerantal kunne man i øvrigt forslå spil som Monstermaler eller Black Stories... Vi ligger inde med begge spil i fald det skulle være relevant.
frouvne, administrator

Image
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Jesper »

Saboteur er også et bud.

Jeg har spillet Lupus in Tabula og det er udmærket. Spillerne styrer flere personer (så der er altså ikke en 1:1 mellem figur og spiller). Det er enklere i den forstand at der er færre forskellige typer figurer med. Til gengæld er det lidt mere komplekst ifht vinderbetingelser.

Jesper
Frouvne wrote:Det lyder helt fint. Jeg ligger i øvrigt også inde med Lupus in Tabula, der er en variant af Werewolves. Jeg har ikke spillet nogle af dem, så jeg ved ikke om der er noget, der evt. kunne gøre det til en mere interessant oplevelse. Med det spillerantal kunne man i øvrigt forslå spil som Monstermaler eller Black Stories... Vi ligger inde med begge spil i fald det skulle være relevant.
Jesper Rugård Jensen
Post Reply