Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 934 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:
Helle wrote:
Frouvne wrote:Hmmmm noget tyder på, at det er godt, at du er ved at handle bolig, så du kan få dit spilværelse .... suk ... flere spil .... suk ....
Må jeg foreslå en bygning i eller omkring 3660, der er plads til en til ved mit bord om onsdagen, og maden er uforlignelig, bare spørg Rune :p
Økonomisk lyder det fornuftigt at sige 3660, men følelsesmæssigt holder jeg mig til 2900. Men jeg kan da godt komme forbi og vurdere køkkenet en dag. :D
frouvne, administrator

Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Frouvne wrote:Økonomisk lyder det fornuftigt at sige 3660, men følelsesmæssigt holder jeg mig til 2900. Men jeg kan da godt komme forbi og vurdere køkkenet en dag. :D
Hvis det er økonomien der spiller ind, så er jeg sikker på at 4180 har en fordel, og der er også plads ved spillebordet hver onsdag aften.

Lars
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Been thanked: 1 time

Post by jondifool »

hmm her på postnummer 2200 spilles der også fast onsdage ! det lyder som om det den faste ugentlige game dag? apropos spilleværelse så har jeg bygget en hems mere, til at stable spil op i !
Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

jondifool wrote:hmm her på postnummer 2200 spilles der også fast onsdage ! det lyder som om det den faste ugentlige game dag? apropos spilleværelse så har jeg bygget en hems mere, til at stable spil op i !
Hmmmm det også allans plan, at lave en hems på 81 kvm.,... og så forære køkken og bad til naboen, for hvad skal man med det?
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Mange interessante muligheder - jeg er dog ikke sådan lige til at drive væk fra lokalmiljøet...
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

I dag kom en pakke fra Amazon.de indeholdende; Fauna, Der Hexer von Salem, Fluch Der Mumie, og Keltis: Der Weg der Steine. Hurtig service fra amazon! Min datter så æsken til Fluch der Mumie, og ville straks prøve det! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:I dag kom en pakke fra Amazon.de indeholdende; Der Hexer von Salem,
Hm. Måske burde jeg til at lave en liste over spil jeg ikke ville være imod at sælge?
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Mik wrote:
Jens_Hoppe wrote:I dag kom en pakke fra Amazon.de indeholdende; Der Hexer von Salem,
Hm. Måske burde jeg til at lave en liste over spil jeg ikke ville være imod at sælge?
Du sælger da ikke spil igen, det ved du da, Mik. ;)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Mik wrote:

Den ville formentlig blive vel modtaget! :D
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:I dag kom en pakke fra Amazon.de indeholdende; Fauna, Der Hexer von Salem, Fluch Der Mumie, og Keltis: Der Weg der Steine. Hurtig service fra amazon! Min datter så æsken til Fluch der Mumie, og ville straks prøve det! :)
I mandags fik vi også en pakke hos os, der bl.a. indeholdt Fluch der Mumie. Og det var da også det spil, der først kom på bordet og endda blev spillet flere gange i træk.

Som en fodnote kan jeg i øvrigt berette at kassen udover Fluch der Mumie også indeholdt: High Society, Powerboats, Shanghaien og Das Motorsportspiel.
frouvne, administrator

Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Jeg kan hermed konkludere, at du får for mange lommepenge !!!!!
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

Så røg den første amerikanske bestilling over disken. Der blev hertil aften bestilt:

Agricola (ikke sikker på, om det er mit slags spil, men ellers kan jeg vel sælge det igen...)
Leader 1
Zooleretto
Loopin' Louie
Lords of the Rings: Confrontation
Memoir '44

Til den rørende sum af 1100 kr.

Som udgangspunkt spil i den lidt blødere afdeling, men det skal ses af hensyn til konen, som gerne skulle være med på nogle af dem. De mere "nørdede" (som hun kalder dem..), kommer senere.
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 720 times
Been thanked: 841 times

Post by Gunness »

Jeg har givet mig selv en lille før-fødselsdagsgave, nemlig Middle-Earth Quest - forhåbentlig uden alt for mange kvæstede brikker. Spillet kostede "kun" 549 i Faraos, hvilket er billigere end de øvrige net- og fysiske butikker, jeg har tjekket i Danmark
Dejligt at spare så mange penge, så kan man jo i stedet bruge dem på et nyt barnevognsregnslag, da det andet blæste væk i dag - 150 kr. for sådan en smule klud. Grrrrrrrr...!
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Rune Petersen
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Rune Petersen »

Så skete det! Den flinke UPS-dame bragte mig mit eksemplar af Space Hulk 3rd edition. Smækfyldt med papbrikker og plasticfigurer der må være produceret med henblik på at gøre Fantasy Flight Games til skamme. Papbrikkerne alene er i en tykkelse man sjældent oplever og tilmed stemplet i relief så man får fremhævet alle de grafiske detaljer. Det er bare LÆKKERT!

Reglerne ser tilmed ud til at være ret tæt på første udgave, så der skulle følge et godt spil med til alt det fine gejl i æsken. :)
Taibi
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Ark Nova
Has thanked: 268 times
Been thanked: 105 times

Post by Taibi »

Jeg fik i weekenden mit spritnye eksemplar af Erosion ind af døren... Skab det største bjerg ved at nedbryde andres... :D
Sidst spillet:
Image

Min profil på BGG
Post Reply