Ønskes: Udvidelser til Planet Steam fra Spielbox

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 641 times
Been thanked: 942 times

Ønskes: Udvidelser til Planet Steam fra Spielbox

Post by Frouvne »

Hvis der er en, der har erhvervet sig et eksemplar af Spielbox #3 og/eller #4 i år og ikke skal bruge den medfølgende udvidelse til Planet Steam, er jeg forhandlingsvenlig m.h.p. at finde en løsning, der inkluderer et ejerskifte af kortet/kortene. :)

Spielbox 2009 #3: Sonderkarte Saboteur
Spielbox 2009 #4: Sonderkarte - Golden Eagle
frouvne, administrator

Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Re: Ønskes: Udvidelser til Planet Steam fra Spielbox

Post by akwlinka »

jeg har da ihvertfald et af de kort du gerne vil have, og burde da have begge to.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Hvis det er noget, du ikke selv skal bruge, så kan vi måske finde en rimelig pris - så slipper jeg for at anskaffe mig de to numre af Spielbox, som det da kunne være meget sjovt at bladre i, men som alligevel bare kommer til at fylde op på hylderne.
frouvne, administrator

Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

sabotøren ved jeg hvor er, det andet skal jeg kigge efter. har ikke passet på det da jeg ikke regner med at anskaffe spillet.

sabotøren er din.
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

akwlinka wrote:sabotøren ved jeg hvor er, det andet skal jeg kigge efter. har ikke passet på det da jeg ikke regner med at anskaffe spillet.

sabotøren er din.
Super! Det overrasker mig i øvrigt lidt, at det ikke er et spil, du eje. Det er jo et økonomi-spil!
frouvne, administrator

Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Frouvne wrote:
akwlinka wrote:sabotøren ved jeg hvor er, det andet skal jeg kigge efter. har ikke passet på det da jeg ikke regner med at anskaffe spillet.

sabotøren er din.
Super! Det overrasker mig i øvrigt lidt, at det ikke er et spil, du eje. Det er jo et økonomi-spil!
Nu skal man jo ikke tale om en dames alder - men måske har hun det lige som mig: jeg udspillede min interesse for M.U.L.E. systemet allerede tilbage i 80'erne.
Image
Post Reply