Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Find spillevenner ud fra geografiske og spilmæssige præferencer. Her kan såvel enkelte brugere som klubber annoncere efter interesserede.
Post Reply
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Post by Marcussen »

Hejsa... Så er jeg for en gangs skyld i lidt bedre tid! :)

Jeg er nu i den afsluttende fase af spilleri med mit spil Clash of Cultures. Jeg synes det kunne være sjovt at spille det med nogen herinde fra hvis det var muligt. Det er et Civ spil som i kan læse om her: http://www.boardgamegeek.com/boardgame/40765

Er man til Sid Meier's Civilization har jeg en fornemmelse af at spillet vil falde i god jord.

Så søndag d. 27... Spillet tager ca. en time per spiller. Jeg starter når det skal være, og spiller gerne flere spil, hvis der er nok interesseret, eller folk er hardcore og vil prøve igen :D

Kom frisk.
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Re: Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Post by Marcussen »

HAHA... Ok.. Har set der er Valby con... nok IKKE så sandsynligt at nogen kan spille den søndag så :D
User avatar
MesterLars
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 281
Joined: Thu Dec 21, 2006 2:02 pm
Favoritspil: Twilight Struggle, 1989, Imperial, Puerto Rico, Trough the Ages, Brass, Cyclades, Age of Empires III, Terra Mystica, Dominant Species, Chaos in the Old World
Location: Frederiksberg

Re: Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Post by MesterLars »

Tjaah.. hvis du tager det med på CON vil jeg rigtigt gerne spille det med dig :) (og hvis jeg kan få det passet ind)
Image
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Re: Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Post by Marcussen »

Ja, det er jo lige det med at få det passet ind... Specielt hvis vi skal op på at være 4 spillere hvilket er optimalt. Det er nok ikke så sansynligt?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9201
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Post by Stony »

Jeg kan da skrive dig ind i skemaet, og så kan du se om der er nogen der skriver sig på? Du kan bare sige til hvornår du vil have forventet spilstart, og angive forventet spilletid. Hvis tingene flasker sig, kan det jo være, at du når mere end et spil...?
Sidst spillet:
Image
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Re: Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Post by Marcussen »

Jeg kan ikke lige overskue listen, men det virker næsten som alle er booket? Men, jo lad os bare prøve det.

To spil er nok ikke så sandsynligt medmindre det er de samme der spiller, eller hvis nogle af dem er et 2 eller 3 personers spil.

Men spilstart kan være når det skal være... nok senest 13:30 såfremt det er 4 spillere.

Er du sød at smide et link til spillet, da folk jo af gode grunde ikke kender det :)

ps: Spil start kan i øvrigt også være kl. 17-18 stykker et sted i KBH, efter Valby-con hvis der er nogen der er friske der.
Marcussen
250+ indlæg
250+ indlæg
Posts: 270
Joined: Thu Aug 10, 2006 9:04 am

Re: Clash of Cultures - Søndag d. 27 - KBH

Post by Marcussen »

Så er spillet smidt på til Valby-con til både kl. 10 og ca. 13:30.

Takker
Post Reply