Det kunne være rigtig spændende at høre mere om det, når du en gang får det prøvet. Umiddelbart lyder det jo overordentlig originalt!Taibi wrote:Jeg fik i weekenden mit spritnye eksemplar af Erosion ind af døren... Skab det største bjerg ved at nedbryde andres...
Hvad har du købt / fået / modtaget idag?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 934 times
Re: Hvad har du købt idag?
frouvne, administrator

- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Det skal være mig en fornøjelse - jeg håber lidt det kommer på bordet inden ugens udgang.Frouvne wrote:Det kunne være rigtig spændende at høre mere om det, når du en gang får det prøvet. Umiddelbart lyder det jo overordentlig originalt!Taibi wrote:Jeg fik i weekenden mit spritnye eksemplar af Erosion ind af døren... Skab det største bjerg ved at nedbryde andres...

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Steam.
Efter lange overvejelser om hvorvidt jeg havde brug for det, eller om jeg kunne nøjes med mine Age of Steam-ting... Men jeg må sige, de positive udmeldinger jeg har set alle steder, overbeviste mig om at det var noget, jeg måtte have.
Efter lange overvejelser om hvorvidt jeg havde brug for det, eller om jeg kunne nøjes med mine Age of Steam-ting... Men jeg må sige, de positive udmeldinger jeg har set alle steder, overbeviste mig om at det var noget, jeg måtte have.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Saa nuppede jeg et brugt Lord of the Rings (co-op) plus Friends & Foes udvidelsen for smaa 150 kr. paa Ebay.
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Der skete et par små-justeringer af spilsamlingen, da den flinke DHL-mand kiggede forbi med Endeavor og Pandemic: On the Brink. 

frouvne, administrator

Inden for det sidste (lange) stykke tid er posten kommet med Himalaya, A Victory Denied, Stephenson's Rocket, og senest i dag: Steam og Wings of War (den med spærreballonerne).
Jesper Rugård Jensen
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 720 times
- Been thanked: 841 times
I går fik jeg byttet mit Britannia for Command & Colors: Ancients. Da det aldrig lykkedes mig at få Britannia på bordet, kan C&C:A alt andet lige kun opnå mere spilletid 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Sir William
- 1000+ indlæg
Har netop købt Lord of the Rings (fra BRIO) på DBA til 150 kr. inkl forsendelse. Efter sigende aldrig brugt.
Så nu håber jeg, at det er så godt som jeg tolket jeres snak herinde om plus hvad jeg har kunne læse på BGG.
Skal helt sikkert afprøves her i weekenden.
Så nu håber jeg, at det er så godt som jeg tolket jeres snak herinde om plus hvad jeg har kunne læse på BGG.
Skal helt sikkert afprøves her i weekenden.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Jeg er bange for at jeg har ramt Essen-formen før tid.
Der er de sidste dage sendt bestillinger på
Chaos in the Old World
Kahuna
Ticket to Ride Dice Expansion
Space Hulk
Homesteaders
Terra Prime
Det ender med at skabet er fyldt op allerede inden jeg tager afsted.
Der er de sidste dage sendt bestillinger på
Chaos in the Old World
Kahuna
Ticket to Ride Dice Expansion
Space Hulk
Homesteaders
Terra Prime
Det ender med at skabet er fyldt op allerede inden jeg tager afsted.
Sidst spillet:

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Vi ser frem til efter-Essen udsalget fra din side, så.Stony wrote:Det ender med at skabet er fyldt op allerede inden jeg tager afsted.

Hvor har du bestilt Homesteaders?
What are you, like 80?
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
http://michaelmindes.com/homesteaders-t ... video-demoJens_Hoppe wrote:Hvor har du bestilt Homesteaders?
Sidst spillet:

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 720 times
- Been thanked: 841 times
Jeg har hjulpet Stony af med hans Goa og Perikles, så han har plads til sine nye Essen-spil. Ja, lidt medmenneskelig og omsorgsfuld er man vel altid.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Jeg har sneget et eksemplar af Space Hulk (3rd Edition) ind i samlingen, så jeg har noget at male på! 

frouvne, administrator

- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Var forbi fantask i onsdags, og kunne ikke stå for at købe Ra - the dice game og Martian Rails