Spiel 2009 - Er der en reporter tilstede?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Spiel 2009 - Er der en reporter tilstede?

Post by Frouvne »

Er der en af jer (eller gerne flere! :wink: ), der i løbet af denne og de kommende dage valfarter til Essen, der påtænker at tage nogle digital-billeder og som kunne tænkes at ville aflægge en lille rapport, når I vender hjem? Vi andre er jo så frygtelig nysgerrigt anlagt! :D
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Spiel 2009 - Er der en reporter tilstede?

Post by Stony »

Der er nok flere der kunne finde på at smide et par linier. Om det bliver fra Essen, afhænger nok af muligheden for at komme i nærheden af en internetforbindelse. Jeg tror ikke jeg gider skrive længere reviews på min iphone, og så skulle betale roaming på data/billeder sendt fra udlandet.
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Re: Spiel 2009 - Er der en reporter tilstede?

Post by Frouvne »

Det var nu heller ikke fordi jeg tænkte på live-reportager, selvom det naturligvis kunne være rigtig interessant! :wink: Det var mest billederne jeg tænkte på i første omgang - beretninger håber jeg selvfølgelig at der er mange af fra flere kanter.
frouvne, administrator

Image
Post Reply