Tirsdag aften sendte jeg en bestilling til Milan Spiele, i går fik jeg mail om, at de var på vej, og her til morgen modtog jeg dem på arbejdet! Det er sørenjensemig service
I pakken var der følgende lækkerier: Stronghold
Dungeon Lords
Chaos of the Old World
Ghost Stories: White Moon
Battlestar Galactica: Pegasus
Andrea wrote:Tirsdag aften sendte jeg en bestilling til Milan Spiele, i går fik jeg mail om, at de var på vej, og her til morgen modtog jeg dem på arbejdet! Det er sørenjensemig service
I pakken var der følgende lækkerier: Stronghold
Dungeon Lords
Chaos of the Old World
Ghost Stories: White Moon
Battlestar Galactica: Pegasus
Det bliver en dejlig november måned
Er det engelske udgaver? det fremgår ikke umiddelbart af deres hjemmeside om det er tysk eller engelsk.
Med den helt sene aftenlevering kom posten i dag med min pakke fra Milan-Spiele. Min del af leverancen bestod af af de tre Essen-nyheder Shipyard, Egizia, og Albion.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jens_Hoppe wrote:Med den helt sene aftenlevering kom posten i dag med min pakke fra Milan-Spiele. Min del af leverancen bestod af af de tre Essen-nyheder Shipyard, Egizia, og Albion.
Jens_Hoppe wrote:Med den helt sene aftenlevering kom posten i dag med min pakke fra Milan-Spiele. Min del af leverancen bestod af af de tre Essen-nyheder Shipyard, Egizia, og Albion.
Hvilket af dem introducerer du så på After-Essen?
Hvorfor begrænse sig til et? Jeg er sikker på du kan lægge en plan, hvor jeg får mulighed for at introducere mindst et par af dem i eftermiddagens program.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Så ankom Steam Barons, som jeg havde bestilt direkte hos Warfrog. Jens havde snakket om, at der muligvis ville være de trætog, som man kunne købe særskilt i Essen. Det var der skam også.
Så kom mit eksemplar af Richard III: The Wars of the Roses langt om længe. Nu vil jeg glæde mig til der bliver et hul i kalenderen og en modspiller, så jeg kan få det prøvet.
Frouvne wrote:Så kom mit eksemplar af Richard III: The Wars of the Roses langt om længe. Nu vil jeg glæde mig til der bliver et hul i kalenderen og en modspiller, så jeg kan få det prøvet.
Pick me! Pick me!
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Frouvne wrote:Så kom mit eksemplar af Richard III: The Wars of the Roses langt om længe. Nu vil jeg glæde mig til der bliver et hul i kalenderen og en modspiller, så jeg kan få det prøvet.
Pick me! Pick me!
Det kan vi jo ordne, når du alligevel kommer og lakerer trappe!
Pick me! Pick me!
Det kan vi jo ordne, når du alligevel kommer og lakerer trappe!
åh, ja, det glæder vi os til ... og andre, der ikke ved, hvad de skal lave, skal også bare sige til tihi ...
Jeg tør dog ikke garantere for kvaliteten af lakeringen, hvis jeg også skal nå at trække i Richard III imens
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI