Hejsa,
Mandag d. 23/11 kan man få Colosseum gratis, såfremt man har et online reg. hos DoW og køber et spil hos dem for over 50€.
Mvh
Henrik
Gratis spil hos Days of Wonder ved køb over 50€
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: Gratis spil hos Days of Wonder ved køb over 50€
Man skal købe for €50 eller over, efter alle rabatter og inden porto for at få Colosseum. Så hvis man bruger nogle af sine rabatkuponer skal amn lige huske dette.a62213 wrote:Hejsa,
Mandag d. 23/11 kan man få Colosseum gratis, såfremt man har et online reg. hos DoW og køber et spil hos dem for over 50€.
Mvh
Henrik
Jeg har gjort brug af tilbuddet da min Secret Santa Target ønskede sig flere spil fra DoW. På den måde fik han også Colosseum med i købet, som jeg tror han vil kunne lide ud fra fra hvad han eller spiller, har i sin samling og på sin ønskeliste.
Lars
-
- 1000+ indlæg
Jeg ville mægtig gerne bestille, men pudsigt nok ejer jeg ikke et DoW spil i samlingen, så jeg kan heller ikke udnytte dette tilbud.
Mystisk marketing
Mystisk marketing

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
At give rabat og specielle tilbud til trofaste kunder er da ikke så mystisk igen.netsapiens wrote:Jeg ville mægtig gerne bestille, men pudsigt nok ejer jeg ikke et DoW spil i samlingen, så jeg kan heller ikke udnytte dette tilbud.
Mystisk marketing
Jeg kender en del andre forretninger hvor man også får rabet når man først er medlem af deres klub. Måden man kan blive medlem variere fra klub til klub, og DoWs klub kræver altså at man har købt et DoW spil og registreret det online hos dem.
Hvor i består det mystiske?
Lars
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Ja, det ville jo unægtelig være rarere, hvis alle firmaer blot ville forære spil væk til alle som ikke ønsker at betale for demLarsine wrote:At give rabat og specielle tilbud til trofaste kunder er da ikke så mystisk igen.netsapiens wrote:Jeg ville mægtig gerne bestille, men pudsigt nok ejer jeg ikke et DoW spil i samlingen, så jeg kan heller ikke udnytte dette tilbud.
Mystisk marketing

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
På den ene side er der naturligvis god logik i at give sine trofaste kunder gode tilbud men på den anden side er der vel også en vis risiko for at skræmme andre potentielle kunder væk, når de kan se, at de åbenbart ikke kan opnå de samme gode tilbud. Umiddelbart er der jo i hvert tilfælde ingen grund til at købe direkte fra udgiveren, hvis man ikke i forvejen har registreret sig som ejer af nogle af deres spil.
frouvne, administrator

-
- 1000+ indlæg
Personligt er jeg stor fortaler for at fortrinsbehandle loyale kunder. Men det kan gøres på mere elegante måder, end at annoncere: "Christmas comes early for DOW Customers"
Jeg bliver selv forfordelt i mange tilfælde, men oftest er virksomhederne dygtige nok til at målrette deres marketing mod de personer som kan benytte den.
Jeg er ikke DOW customer, og jeg kan ikke nå at BLIVE DOW customer, så jeg har ikke brug for at høre om tilbudet og sidde tilbage med en ærgerlig fornemmelse.
(apropos, så pisser det mig ligeså meget af, når direct2drive.com sender tilbud ud globalt, som kun kan benyttes af amerikanere
)
Når Stardock sender mig et tilbud som eksisterende kunde hos dem, så sender de det til MIG.. de annoncerer ikke på deres hjemmeside og fortæller alle dem som ikke kan benytte tilbudet, at det er der.
Og så mener jeg heller ikke at der er tale om at få noget gratis når man skal betale 50EUR for det.. ligesom mit medlemsblad til Rasmus Klump klubben ikke er gratis, hvis jeg SKAL købe 6 bøger á kr. 199,- / år for at være medlem (hvilket jeg pudsigt nok ikke var istand til at forklare telemarketeren der ringede til mig)
Jeg bliver selv forfordelt i mange tilfælde, men oftest er virksomhederne dygtige nok til at målrette deres marketing mod de personer som kan benytte den.
Jeg er ikke DOW customer, og jeg kan ikke nå at BLIVE DOW customer, så jeg har ikke brug for at høre om tilbudet og sidde tilbage med en ærgerlig fornemmelse.
(apropos, så pisser det mig ligeså meget af, når direct2drive.com sender tilbud ud globalt, som kun kan benyttes af amerikanere

Når Stardock sender mig et tilbud som eksisterende kunde hos dem, så sender de det til MIG.. de annoncerer ikke på deres hjemmeside og fortæller alle dem som ikke kan benytte tilbudet, at det er der.
Og så mener jeg heller ikke at der er tale om at få noget gratis når man skal betale 50EUR for det.. ligesom mit medlemsblad til Rasmus Klump klubben ikke er gratis, hvis jeg SKAL købe 6 bøger á kr. 199,- / år for at være medlem (hvilket jeg pudsigt nok ikke var istand til at forklare telemarketeren der ringede til mig)
Sjov > regler .... HVER gang
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Jeg syntes at erindre, at Forbrugerombudsmanden har haft fat i den type markedsføring og at der kom en kendelse om, at man som kunde i givet fald skal kunne bede om udelukkende at modtage den gratis ting... men det er rent efter hukommelsen.netsapiens wrote:[...] Og så mener jeg heller ikke at der er tale om at få noget gratis når man skal betale 50EUR for det.. ligesom mit medlemsblad til Rasmus Klump klubben ikke er gratis, hvis jeg SKAL købe 6 bøger á kr. 199,- / år for at være medlem (hvilket jeg pudsigt nok ikke var istand til at forklare telemarketeren der ringede til mig)
frouvne, administrator

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Det ved jeg da ikke rigtig. Det er langt fra første gang DoW har dette juletilbud, men jeg har nu aldrig benyttet mig af det. For jeg køber jo altid de spil jeg skal have så snart de udkommer.Frouvne wrote:På den ene side er der naturligvis god logik i at give sine trofaste kunder gode tilbud men på den anden side er der vel også en vis risiko for at skræmme andre potentielle kunder væk, når de kan se, at de åbenbart ikke kan opnå de samme gode tilbud. Umiddelbart er der jo i hvert tilfælde ingen grund til at købe direkte fra udgiveren, hvis man ikke i forvejen har registreret sig som ejer af nogle af deres spil.
Men selv om jeg ikke benytter mig af deres tilbud sparer jeg da alligevel penge ved at købe de spil jeg er interesseret i direkte fra dem - og så får jeg jo andre bonusgoder oveni - som ekstra scenarier til Memoir'44, gratis Scenario-editor til samme osv.
Du må gerne udnytte mit medlemsskab.netsapiens wrote:Personligt er jeg stor fortaler for at fortrinsbehandle loyale kunder. Men det kan gøres på mere elegante måder, end at annoncere: "Christmas comes early for DOW Customers"