kæft det er morsomt!
-
- 1000+ indlæg
kæft det er morsomt!
Det er godt nok længe siden, noget brætspilsrelateret har fået mig til at grine så tårerne triller... nøj det er god humor.

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Re: kæft det er morsomt!
Hvordan skal grafen forståes?
At jurister cocksucker mere eller at hvis der er bare damer i et spil så kommer internet-lawyers frem og poster?
At jurister cocksucker mere eller at hvis der er bare damer i et spil så kommer internet-lawyers frem og poster?

- Sir William
- 1000+ indlæg
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg tror at "enraged nerds" er en reference til BGGs brugere (set brugt i forbindelse med Games Workshop problematikken), og at grafen altså er (endnu en) stikpille fra F:AT i BGGs retning. "Ha ha, se hvor nørdede og ucheckede BGGs brugere er fordi de blev sure!"
Man kan spørge sig selv om hvorfor F:AT'erne ikke bare kan nyde de spil de foretrækker og lade andre gøre det samme, men når man en gang har slået sig op som schoolyard bully, er der sikkert noget at leve op til...
Det er også en evig gåde hvordan den hårde kerne på F:AT kan være så forblændede omkring deres interesse, at de er kommet til at tro at det at falde i svime over brætspil indeholdende små rummænd og hære af plastikorker på en eller anden måde er super "cool", i modsætning til andre typer af brætspil. Face it, geeks, alle der har komplicerede brætspil som deres primære hobby er sgu temmligt nørdede, uanset om de tør bruge frække bandeord eller ej.

Det er også en evig gåde hvordan den hårde kerne på F:AT kan være så forblændede omkring deres interesse, at de er kommet til at tro at det at falde i svime over brætspil indeholdende små rummænd og hære af plastikorker på en eller anden måde er super "cool", i modsætning til andre typer af brætspil. Face it, geeks, alle der har komplicerede brætspil som deres primære hobby er sgu temmligt nørdede, uanset om de tør bruge frække bandeord eller ej.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Tak for forklaring.
Men for at synes det er RIGTIG sjovt skulle jeg nok nok være meget inde i de emner du fortæller om
Jeg river straks mit nørd-kort itu
Men for at synes det er RIGTIG sjovt skulle jeg nok nok være meget inde i de emner du fortæller om

Jeg river straks mit nørd-kort itu

- Sir William
- 1000+ indlæg
Selv efter forklaringen - som jeg syntes var god nok - har jeg svært ved at forstå humoren i billedet. Den er altså meget meget indforstået, sådan lidt "hvad er forskellen på en ko?" --> "Den har prikker"
Er nok alt for nørdet til at forstå den form for humor

Er nok alt for nørdet til at forstå den form for humor

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Det er til gengæld sjovtSir William wrote:"hvad er forskellen på en ko?" --> "Den har prikker"![]()

Lars
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Nejnej - den hedder "Hvad er forskellen på en hund? Den går hverken med slips!"Sir William wrote:Selv efter forklaringen - som jeg syntes var god nok - har jeg svært ved at forstå humoren i billedet. Den er altså meget meget indforstået, sådan lidt "hvad er forskellen på en ko?" --> "Den har prikker"![]()
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Ja, så kan vi alle være med!Andrea wrote:Nejnej - den hedder "Hvad er forskellen på en hund? Den går hverken med slips!"Sir William wrote:Selv efter forklaringen - som jeg syntes var god nok - har jeg svært ved at forstå humoren i billedet. Den er altså meget meget indforstået, sådan lidt "hvad er forskellen på en ko?" --> "Den har prikker"![]()

Jeg må også blankt erkende, at den første joke røg over hovedet på mig!

frouvne, administrator