Antiquity

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
Post Reply
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Antiquity

Post by Foppwin »

Jeg har haft kig på dette spil og syntes, at det ser super spændende ud. Jeg er dog lidt i tvivl om konen ville synes at det er sjovt. Problemet er at prisen ligger omkring 1.000 kr. hvilket er mange penge for et spil.

Er der nogle der kan anbefale det? og eventuelt udlåne det (lægger gerne depositum)
Danny

Image
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg

Re: Antiquity

Post by Jesper »

Jeg har Antiquity og er glad for det - men får det ikke spillet helt så meget som jeg gerne ville. Det er et superspil, men der er mange detaljer at holde styr, så det er helt sikkert ikke for alle. Hvis din kone kan lide komplekse spil, så er det helt fint, men det tager et stykke tid at lære og det er svært at holde styr på i starten.

Foppwin wrote:Jeg har haft kig på dette spil og syntes, at det ser super spændende ud. Jeg er dog lidt i tvivl om konen ville synes at det er sjovt. Problemet er at prisen ligger omkring 1.000 kr. hvilket er mange penge for et spil.

Er der nogle der kan anbefale det? og eventuelt udlåne det (lægger gerne depositum)
Jesper Rugård Jensen
Foppwin
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere

Re: Antiquity

Post by Foppwin »

Jeg er nød til at prøve det, men må få afprøvet om konen synes det er sjovt. hvis hun ikke synes det er sjovt, så er det 1.000 spildte kroner.

Er der nogle der vil udleje/udlåne deres eksemplar. Jeg lægger gerne depositum.
Danny

Image
Post Reply