Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Brichs »

Caniggia wrote:Hmm, vi kunne ikke stå for fristelsen og har investeret i Descent samt udvidelserne Well of Darkness, Altar of Despair, Tomb of Ice og Road to Legend. Det var ikke meningen, at vi skulle have alle disse udvidelser med i første hug, da vi stadig ikke er sikre på, om det er noget. Men vi fik tilbudt pakken via en bruger her på forummet, og da vi deltes om udgifterne, blev udbetalingen fra hver til at klare. Så må vi se, om det er noget eller om det fejler.
Ellers er jeg sikker på, at I kan få solgt den videre. Descent er generelt et populært spil, der tit er salg i...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Som den udspekulerede spilpusher Tobias er, havde han taget et eksemplar af The Adventurers med til mig i KBK i går (jeg havde kun bedt ham om det en lillebitte smule). Det blev også til et eksemplar af ASL: Armies of Oblivion.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 189 times
Been thanked: 190 times

Post by Andrea »

Jens_Hoppe wrote:Som den udspekulerede spilpusher Tobias er, havde han taget et eksemplar af The Adventurers med til mig i KBK i går (jeg havde kun bedt ham om det en lillebitte smule). Det blev også til et eksemplar af ASL: Armies of Oblivion.
Var det exceptionelt billigt, siden du skriver det med så lille font - eller må konen ikke se det? ;)
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 935 times

Post by Frouvne »

Andrea wrote:
Jens_Hoppe wrote:Som den udspekulerede spilpusher Tobias er, havde han taget et eksemplar af The Adventurers med til mig i KBK i går (jeg havde kun bedt ham om det en lillebitte smule). Det blev også til et eksemplar af ASL: Armies of Oblivion.
Var det exceptionelt billigt, siden du skriver det med så lille font - eller må konen ikke se det? ;)
Jeg tror, han er på vej ud i noget snavs. Og han ved det! Han befinder sig stadig i fornægtelses-fasen. Det kan være vi skal oprette en hjælpe-linje for potentielle ASL-kandidater?!
frouvne, administrator

Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Andrea wrote:Var det exceptionelt billigt, siden du skriver det med så lille font - eller må konen ikke se det? ;)
Ssshh! Jeg holder lav profil med ASL-indkøbene. 8) :ninja:
What are you, like 80?
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Tobias »

Jeg tror, han er på vej ud i noget snavs. Og han ved det! Han befinder sig stadig i fornægtelses-fasen.
Som enhver god pusher har jeg tavsheds pligt. Jeg leverer bare varen (som var svær få gennem grænsen).
Første er altid gratis...

(og nu er han sgu en ASL spillende terminator...DET er uhyggeligt!)
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Tobias wrote:Første er altid gratis...
Er du helt sikker på du mener det? ;) :lol:
What are you, like 80?
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Hentede Thunderstone hos Tobias i går. Det var simpelthen for fristende. Nu skal jeg bare finde en lejlighed til at prøve det.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB

Post by Frouvne »

Jens_Hoppe wrote:Som den udspekulerede spilpusher Tobias er, havde han taget et eksemplar af The Adventurers med til mig i KBK i går [...]
Nu glæder vi andre os naturligvis til et fyldigt referat, så vi kan vurdere, om det er noget, vi skal spille med vores små poder. :)
frouvne, administrator

Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

Efter et smut på posthuset kunne jeg pakke følgende spil ud: Castle Panic, Pocket Battles: Celts vs. Romans, Thunderstone og Campaign Manager 2008. Sidstnævnte blev bestilt i god tid forud for Spiel 2009, så det har føltes som en lang ventetid.
frouvne, administrator

Image
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy

Post by larkin »

Jeg synes at Pocket Battles: Celts vs. Romans ser meget interessant ud. Du må endelig dele dine tanker med os, når det engang bliver afprøvet
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg

Post by Frouvne »

larkin wrote:Jeg synes at Pocket Battles: Celts vs. Romans ser meget interessant ud. Du må endelig dele dine tanker med os, når det engang bliver afprøvet
Jeg skal holde dig/jer opdateret; to af spillene er allerede blevet testet på dagen, hvor de er ankommet, så der skulle være håb for at det vil ske snarligt.
frouvne, administrator

Image
Caniggia
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by Caniggia »

Så kom der en pakke forbi med Runewars, Arkham Horror - Dunwich Horror samt Through the Ages. Der skulle også have været et eksemplar af Battlestar Galactica, men jeg fik ved en fejl udvidelsen i stedet for.....
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Jeg var på vej ud for at købe City hos min lokale genbrugs, da jeg mindes at have prøvet det, og synes det var ganske underholdende som 2-personers spil

Desværre manglede 2 brikker af hver farve, og 12 poletter af hver farve...så kan 10 kroner være nok så billigt, hvis man alligevel skal ud og bruge alt for mange penge på løsdele...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Mængden af uspillede spil i min samling er efterhånden uacceptabelt lav... Som naturlig konsekvens blev jeg nødt til at bestille nogle spil. :twisted:

Det blev til Alea Treasure Chest, Runewars, Grind, Summoner Wars: Dwarves vs Goblins, Summoner Wars: Elves vs Orcs samt et dicetower.
Sidst spillet:
Image
Post Reply