Hejsa,
Ville bare liiiiiige dele:
Konen og jeg har fundet stor glæde i at spille "2-player Settlers", med disse to regel-ændringer:
1) Dobbelt terningekast i starten af turen...
2) Vi spiller til 15 points.
Det giver et fint spil på en times tid, og jeg nyder i hvert fald at have en modspiller lige så meget som at have flere....
Hygge,
Joachim
Settlers for to spillere
- weilmann
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Re: Settlers for to spillere
Tja, vi kan også godt lide Settlers, men min kæreste vil konsekvent ikke bytte noget som helst med mig - og så kan spillet godt trække lidt ud, når man kun er to spillere...
Men tak for tippet - det kan godt være vi liige prøver det alligevel

Mvh
Martin
Martin
-
- 10+ indlæg
Hej,
tja.....for os tager spillet ca. 1 times tid. Vi bytter ikke med hinanden - ikke fordi vi har forbudt reglen, men som du selv siger giver det ikke meget mening.
Dobbelt terningekast giver lidt flere kort på hånden, så det går fremad i fornuftigt tempo.....
Prøv det!
Hygge,
Joachim
tja.....for os tager spillet ca. 1 times tid. Vi bytter ikke med hinanden - ikke fordi vi har forbudt reglen, men som du selv siger giver det ikke meget mening.
Dobbelt terningekast giver lidt flere kort på hånden, så det går fremad i fornuftigt tempo.....
Prøv det!

Hygge,
Joachim
weilmann wrote:Tja, vi kan også godt lide Settlers, men min kæreste vil konsekvent ikke bytte noget som helst med mig - og så kan spillet godt trække lidt ud, når man kun er to spillere...![]()
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Så vil jeg lige stille et måske dumt spørgsmål:JoachimBaltzer wrote:Hejsa,
Ville bare liiiiiige dele:
Konen og jeg har fundet stor glæde i at spille "2-player Settlers", med disse to regel-ændringer:
1) Dobbelt terningekast i starten af turen...
2) Vi spiller til 15 points.
Det giver et fint spil på en times tid, og jeg nyder i hvert fald at have en modspiller lige så meget som at have flere....
Hygge,
Joachim
Spiller I den originale udgave, som egentlig ikke er lavet til to personer?
God weekend!

-
- 10+ indlæg
> Spiller I den originale udgave, som egentlig ikke er lavet til to personer?
Præcis!
Præcis!