Djengis Con : 23-25. april 2010

Her informeres om og diskuteres diverse Con'er, messer og lignende.
Philip
Posts: 5
Joined: Wed May 28, 2008 7:31 am

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Philip »

Såfremt der endnu ikke er lukket for tilmelding, vil jeg også gerne tilmelde mig. Er en dem der kommer med bilen fra Århus.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Philip wrote:Såfremt der endnu ikke er lukket for tilmelding, vil jeg også gerne tilmelde mig. Er en dem der kommer med bilen fra Århus.
Velkommen ombord. :-)

Du må endelig sige til, hvis der er noget du gerne vil skrives op til. Eller endnu bedre, noget du vil tilbyde at introducere.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helle »

Stony, du har ikke skrevet adam på som besøgende på listen ... der står en Boris til at spille Dune. Der står både Black Sea og Boris i skemaet ... jeg formoder, at det dækker over den samme?
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Helle wrote:Stony, du har ikke skrevet adam på som besøgende på listen ... der står en Boris til at spille Dune. Der står både Black Sea og Boris i skemaet ... jeg formoder, at det dækker over den samme?
Adam er blevet tilføjet. Det var en forglemmelse. Og ja, Boris og Black Sea er en og samme. Jeg har bare ikke være helt konsistent i navngivningen... Jeg retter det.

Der er kun godt en måned til arrangementet og jeg glæder mig.

Der er blevet sat en del af de længerevarende spil på skemaet. De kortere spil er også noget nemmere at få på bordet spontant når chancen viser sig. Hvis du render rundt med et ønske om at prøve et eller flere spil, og vil sætte pris på at nogen medbringer det og eventuelt vil give en intro, så smid en besked. Hvis der er nogen der samler anmodningen op, og medbringer spillet, må man også gerne smide en besked.

Jeg har allerede påtaget mig at medbringe nedenstående, og vil få læst op på reglerne, så jeg også kan give introduktion.

Chaos in the Old World
Steam
El Grande
Age of Empires III
Brass
Taj Mahal
Ra
Sidst spillet:
Image
Philip
Posts: 5
Joined: Wed May 28, 2008 7:31 am

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Philip »

Vil gerne spille A Game of Thrones og Railways of the world. Er også interesseret i Here I stand, såfremt det bliver til noget.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Det er indtil videre tre spillere der efterlyser muligheden for at spille Here I Stand. Nogen der springer til med et eksemplar af spillet samt muligheden for at introducere?
Sidst spillet:
Image
User avatar
Eivind
25+ indlæg
25+ indlæg
Posts: 38
Joined: Mon Sep 08, 2008 1:31 pm
Location: Valby

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Eivind »

da billederne på hyttens hjemmeside ikke er specielt gode til at finde frem til hytten, gik jeg en tur på google streetmap.
såvidt jeg har kunnet finde, så er det her stedet:
http://img714.imageshack.us/slideshow/w ... hytten.jpg
User avatar
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5126
Joined: Wed Oct 18, 2006 11:26 am
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Location: København
Has thanked: 504 times
Been thanked: 555 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Gunness »

Jeg er blevet bedt om at medbringe Goa, og introducerer (og spiller) det gerne, hvis der er interesse fra andre.
Bestilt: Floe, The Old King's Crown, Mycelia, Peacekeepers, An Age Contrived, Unconscious Mind, Rise & Fall, Dark Quarter, Through Ice & Snow
Seneste: Oak, Botany, 7th Citadel, Match of the Century, Faraway, Boonlake, Senjutsu, Fractal
User avatar
Helvard
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 114
Joined: Mon May 01, 2006 4:12 pm
Favoritspil: Agricola, Le Havre, Race For The Galaxy, Carcassonne, Twilight Struggle
Location: Århus C
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Helvard »

...er træt af at jeg ikke kan den weekend...

Håber ikke det er sidste gang der bliver arrangeret Djengis Con!
Thomas Helvard, Århus
Mejlgade for Brætspil
Min Spilsamlig
--------------
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Helvard wrote:...er træt af at jeg ikke kan den weekend...

Håber ikke det er sidste gang der bliver arrangeret Djengis Con!
Det er i hvert tilfælde interessant at høre interessetilkendegivelser fra folk, der egentlig gerne ville deltage, men som af den ene eller anden grund ikke kan denne gang, da det kan være en interessant information i.f.t. om man en anden gang skal lave noget lignende.
frouvne, administrator

Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Så kan vi begynde at tælle ned; nu er der kun to uger til det går løs! Image

Bare for god ordens skyld: Hvis der er nogen, der her i sidste øjeblik skulle få lyst til at melde sig til arrangementet, formoder jeg, at der stadig er et par ledige pladser?! Er det en korrekt antagelse, Stony? Det er ikke fordi jeg har hørt fra flere, der er interesserede, men det ville da være synd, hvis nogle skulle have lysten til at deltage og går ud fra at tilmelding ikke længere er mulig.
frouvne, administrator

Image
Philip
Posts: 5
Joined: Wed May 28, 2008 7:31 am

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Philip »

Hvordan er interessen for noget casual magic? Her tænker jeg Magic på alle niveauer, lidt a la Jens' model for Arkham, hvor han foreslog et begynderspil og et for de erfarne. Her kunne ideen så være at Jens og Tobias sad og morede sig med deres Moxer og Lotuser mv., mens andre spillede med deres preconstructed 10E theme decks.
User avatar
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 9179
Joined: Thu Jun 22, 2006 11:40 am
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Location: Taastrup
Has thanked: 48 times
Been thanked: 116 times

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Stony »

Frouvne wrote:Bare for god ordens skyld: Hvis der er nogen, der her i sidste øjeblik skulle få lyst til at melde sig til arrangementet, formoder jeg, at der stadig er et par ledige pladser?! Er det en korrekt antagelse, Stony?
Jo, vi er en tyve stykker, plus et par gæster om lørdagen. Så der er skam stadig plads.
Sidst spillet:
Image
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14621
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 460 times
Been thanked: 654 times
Contact:

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by Frouvne »

Philip wrote:Hvordan er interessen for noget casual magic? Her tænker jeg Magic på alle niveauer, lidt a la Jens' model for Arkham, hvor han foreslog et begynderspil og et for de erfarne. Her kunne ideen så være at Jens og Tobias sad og morede sig med deres Moxer og Lotuser mv., mens andre spillede med deres preconstructed 10E theme decks.
Hvis der er nogen, der medbringer et par theme decks er det oplagt noget, der kan spilles i pauser mellem hovedspillene. Det kunne jeg sagtens finde på at deltage i. Mit eget program er på nuværende tidspunkt så meget fyldt op, at jeg ikke kan se, at jeg skulle komme til at spille M:tG i de ordinære moduler.
frouvne, administrator

Image
tecnofreak
Posts: 1
Joined: Thu Apr 15, 2010 5:27 pm

Re: Djengis Con : 23-25. april 2010

Post by tecnofreak »

Hejsa jeg vil også gerne med og har fået kørelejlighed ved holdet fra Jylland (HC' crew :o )

jeg er en spil tosse fra Skanderborg og har spillet en del forskelligt med Twister aka Anders G men må dog indrømme at jeg har (nasset) lidt på hans spil da jeg ikke har købt så mange selv ENDNU håber jeg kan få en plads til lille mig :lol:

Mvh. tecnofreak
Post Reply