Lørdag blev det til Macao, som jeg vandt med en nær margin.
To partyspil, hvoraf Ham it Up! krævede at man kastede tøjgrise på hinanden, medens det andet, som jeg har glemt navnet på,, krævede at man kunne gætte sig til spørgsmål om fremmede personer som vi udpegede i rummet. Ikke lige min stil.
Bartender er en sjov prototype som jeg spillet tidligere: man forsøger at blande cocktails, og spillet spilles med ægte miniature-spiritusflasker. Desværre må ikke drikke dem for designeren, men flot ser det ud!
As Zoo like it er en prototype på et terningspil hvor man samler dyr til en zoo. Det skifter muligvis tema til disneyfigurer, men det er sikkert kun et ønske fra designeren. Udmærket lille spil, som vi fik forbedret en del med et par nye forslag.
7 Wonders fik jeg spillet igen 3 gange. Den ene gang med 3 spillere, og virkede ikke rigtigt. Så for mig vil spillet være for 4-7 spillere. Men stadig godt, kort og sjovt!
Asteroids er et nyt spil fra Ystari. Det er et space race, som minder lidt om Roborally og Mortorsportspillet: en god kombination! Fik spillet det to gange, og var knap så hjælpeløs i anden omgang

Endelig fik jeg spillet Speicherstadt endnu en gang inden jeg gik i seng.
I alt 13 spil