Til lykke til ozimek!
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Til lykke til ozimek!
Til lykke til ozimek, der får lov til at fejre den med flag på busser og officielle bygninger! Håber, du har haft travlt med at pakke gaver ud! 

frouvne, administrator

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Re: Til lykke til ozimek!
Tillykke ... har du overhovedet fået opmærksomhed i dag, når der er en anden fødselsdag, der er så ombejlet og 'interessant'?
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Hvilken?Helle wrote:Tillykke ... har du overhovedet fået opmærksomhed i dag, når der er en anden fødselsdag, der er så ombejlet og 'interessant'?
Også tillykke herfra! Spændende islandsk fyrværkeri, du havde skaffet i dagens anledning. Jeg synes dog, at det mere ligner en fuser end reelt festfyrværkeri

- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Det må være min kones fødselsdag de mener. Det er nemlig samme dag.Andrea wrote:Hvilken?Helle wrote:Tillykke ... har du overhovedet fået opmærksomhed i dag, når der er en anden fødselsdag, der er så ombejlet og 'interessant'?
Også tillykke herfra! Spændende islandsk fyrværkeri, du havde skaffet i dagens anledning. Jeg synes dog, at det mere ligner en fuser end reelt festfyrværkeri
Og tak for hilsnerne! Jeg ser det først nu

Igen brætspil denne gang; var for sent ude med ønskesedlen..