Fjernlager til opbevaring af brætspil

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Fjernlager til opbevaring af brætspil

Post by Sir William »

Ved godt at det måske ikke har så meget med brætspil at gøre, men........ (Da jeg er ny herinde og jeg derfor fortsat kan gøre noget som strider med de uskrevne regler, så slet endelig tråden hvis det er upassende at den er her).

Har besluttet mig for at sælge min lejlighed, men i første omgang frister det mig ikke at skulle bruge en mægler (De koster næsten 100.000 kr. i salær og det kunne bruges til noget der er sjovere f.eks. 500 stk. brætspil 8) )

Derfor har jeg i første omgang sat den til salg på DBA, men tænkte så at der måske kunne være nogen herinde der var interesseret eller kendte nogen som er interesseret.
Det er en 3 vær. lejlighed (En stue, et soveværelse og et værelse til brætspil) i Hillerød. Da jeg sælger uden om mægler sparer jeg jo nogle penge som jeg så vil lade køber og sælger komme til gode. Derfor sælges den for 1.450.000 kr.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.a ... d=62056458
Last edited by Sir William on Fri Sep 11, 2009 1:24 pm, edited 1 time in total.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Re: 3 vær. lejlighed sælges

Post by Frouvne »

Du kunne da i det mindste forsøge med en relevant overskrift på dit indlæg: "Fjernlager til opbevaring af brætspil" eller lignende! :wink:
frouvne, administrator

Image
kwo
50+ indlæg
50+ indlæg
Favoritspil: Civilization, El Grande, Incognito, Mississippi Queen, Carcassonne, Trivial Pursuit Globetrotter

Re: Fjernlager til opbevaring af brætspil

Post by kwo »

Jeg tillader mig lige at hive denne tråd frem, da jeg står i nogenlunde samme situation.

Og derfor ville jeg høre om erfaringerne med at få solgt uden mægler?
Kenneth

Sidst spillet:
Image

BGG: kwokwo
Sir William
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Fjernlager til opbevaring af brætspil

Post by Sir William »

Min fordel var at min svigerfar var mægler, så jeg kunne have trukket på ham. Der er mange regler og tror ikke det er muligt, at undgå samarbejdet.

Jeg fik så dog ikke solgt min lejlighed forsøgte både på DBA og diverse andre sider herunder også en gruppe på Facebook.

Nu har jeg alliereret mig med en rigtig mægler, men bruger så www.boligportal.dk til at spotte mulige købere som så får et link til mæglers annonce sammen med et lille brev fra mig.

Fordelen ved en mægler er, at de klarer fremvisning, sørger for billeder og annonceplads på siden.
Ulempen er, at de er dyre og der ikke er nogen garanti for succes.

Fordelen ved selv at sælge er, at man sparer en masse penge
Ulempen er, at du skal gøre det hele selv, stå for fremvisning og ikke er dækket gennem nogen forsikring hvis det går galt.
Post Reply