Værdi af jeres spilsamlinger
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Værdi af jeres spilsamlinger
Regner I selv totalerne sammen? Jeg synes ikke siden sådan umiddelbart gav mig nogen "bundlinie"...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Det er godt, jeg ikke er så flittig til at få opdateret min profil, så man da i det mindste kan have en smule privatliv!Oseali wrote:Fik sneget mig op på ca 2.000$ men man skal være opmærksom på måden den beregner det på, så nemlig Formula D til 80+$ og årsagen er at der er to til salg på BGG til over 200$ markeret som new med alle expansions, så det er stadig kun et fingerpeg.
Men lidt spændende at se hvad andre potentiel har til at stå for (host Frouvne med 9.209$).. eller Aldie med en værdi på 48.000+$og det er kun med 2.162 spil
er sikker på der er større samlinger derude.

frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Det gør den i en af de første linjer (før tabellen).Jens_Hoppe wrote:Regner I selv totalerne sammen? Jeg synes ikke siden sådan umiddelbart gav mig nogen "bundlinie"...
frouvne, administrator

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Værdien af min spilsamling kan ikke gøres op i kroner og ører. Bare glæden ved at kigge på den, og drømme om at spille alle de dejlige spil er kæmpestor og ikke definerbar
Prisen på alle de spil jeg ikke har i min spilsamling, og som jeg inderligt ønsker var i den, kan desværre gøres op i kroner og ører
Vi lader den lige stå et øjeblik.
S

Prisen på alle de spil jeg ikke har i min spilsamling, og som jeg inderligt ønsker var i den, kan desværre gøres op i kroner og ører

Vi lader den lige stå et øjeblik.
S
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Ja, med mindre man bruger IE8....Frouvne wrote:Det gør den i en af de første linjer (før tabellen).Jens_Hoppe wrote:Regner I selv totalerne sammen? Jeg synes ikke siden sådan umiddelbart gav mig nogen "bundlinie"...

What are you, like 80?
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Men det gør man vel heller ikke, vel!?Jens_Hoppe wrote:[...] Ja, med mindre man bruger IE8....[...]

This app is used to estimate the price of your boardgame collection (library). It uses the new prices found in the bgg market history and highlights the items that are for trade in red.
Total Game Value (AVG): $14422.84
Games: 495
Average Game Price: $31.77
Games with no price: 41 (8.28 %)
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Det gør man, men når den så en sjælden gang ikke virker, bruger man i stedet en af de andre browsere man har installeret (hvilket også gav mig den oversigt du quotede)...Frouvne wrote:Men det gør man vel heller ikke, vel!?

What are you, like 80?
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Næh, du har nemlig en masse spil på listen, som du sikkert ikke har længere ...Frouvne wrote:Det er godt, jeg ikke er så flittig til at få opdateret min profil, så man da i det mindste kan have en smule privatliv!Oseali wrote:Fik sneget mig op på ca 2.000$ men man skal være opmærksom på måden den beregner det på, så nemlig Formula D til 80+$ og årsagen er at der er to til salg på BGG til over 200$ markeret som new med alle expansions, så det er stadig kun et fingerpeg.
Men lidt spændende at se hvad andre potentiel har til at stå for (host Frouvne med 9.209$).. eller Aldie med en værdi på 48.000+$og det er kun med 2.162 spil
er sikker på der er større samlinger derude.

Min er mere opdateret, men jeg fik faktisk heller ikke en total ... dog ikke med Allan indkøb de sidste 6 mdr.
- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Så kan jeg bedre forstå, at jeg ikke kunne se det... :/Jens_Hoppe wrote:Ja, med mindre man bruger IE8....Frouvne wrote:Det gør den i en af de første linjer (før tabellen).Jens_Hoppe wrote:Regner I selv totalerne sammen? Jeg synes ikke siden sådan umiddelbart gav mig nogen "bundlinie"...
Jeg har også for sølle $2000.
Er nu egentlig meget godt tilfreds med samlingen
Har lidt af hvert. Og synes selv det er nogle af de bedste inden for hver kategori.
Er nu egentlig meget godt tilfreds med samlingen

Har lidt af hvert. Og synes selv det er nogle af de bedste inden for hver kategori.