Til lykke til Taibi!
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Til lykke til Taibi!
Tillykke!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Tak.
Jo, solen har skinnet helt vidunderligt i dag i Ebeltoft - så det må jo betyde jeg har opført mig nogenlunde pænt i det forgangne år...
Det er heldigvis også blevet til gode gaver - dejlige kontanter der allerede så småt er konverteret til nye spil...
Jo, solen har skinnet helt vidunderligt i dag i Ebeltoft - så det må jo betyde jeg har opført mig nogenlunde pænt i det forgangne år...

Det er heldigvis også blevet til gode gaver - dejlige kontanter der allerede så småt er konverteret til nye spil...

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 922 times
Hvilke nye spil kunne snarligt være på vej mod Ebeltoft?Taibi wrote:[...] Det er heldigvis også blevet til gode gaver - dejlige kontanter der allerede så småt er konverteret til nye spil...

frouvne, administrator

- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Forsinket tillykke 

Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- Taibi
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Ark Nova
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 105 times
Alt for mange vil min bedre halvdel nok mene...Frouvne wrote:Hvilke nye spil kunne snarligt være på vej mod Ebeltoft?Taibi wrote:[...] Det er heldigvis også blevet til gode gaver - dejlige kontanter der allerede så småt er konverteret til nye spil...

Attandarra, Campaign Manager 2008, Leaping Lemmings, Schinderhannes, Throneworld, Union Pacific og mange, mange andre (omend nogen af dem jo ikke er ude endnu...).
Pre-order liste
Min nuværende arbejdsplads bliver (forventer vi) erklæret konkurs i morgen, så det er med at bruge pengene inden de løber ud...