Jeg kom til at ødelægge mine Dominion-kort ved at spilde væske på dem. Til gengæld er æsken, indlæg og regler stadig som nye, så hvis nogen kan bruge noget af det, så sig til. Det hele kan afhentes på Kalvebod Brygge (indenfor normal arbejdstid) eller i Kbh SV (andre tidspunkter).
(Jeg aner ikke om der er interesse for varen her, men jeg synes det er synd at smide en pæn æske ud og regelhæfter ud, hvis nogen står og mangler dem.)
Æske + regler til "Dominion"
- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Re: Æske + regler til "Dominion"
Jeg går næsten ud fra, at det er MANGE af kortene der er ødelagt, siden du har opgivet spillet. Der er vist blanke kort på trapperne i BGG butikken, så hvis det ikke er så mange kort, der er ødelagt, kunne du måske rekonstruere dem..
- normann
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Dominion, Saint Petersburg, Settlers, Thurn & Taxis.
Alle kort er ødelagt og smidt ud. Der er kun æsken, indlæg og regler tilbage.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Af ren nysgerrighed.... Hvordan hulen får man ram på dem alle sammen på een gang?
Sidst spillet:

- normann
- 50+ indlæg
Ganske simpelt. Jeg havde taget spillet med på en weekendtur og derfor taget alle kortene ud af æsken, da spillet ellers fylder alt for meget. Dermed lå alle kortene i en bunke på bordet, og der blev væltet et glas saftevand ud over.
Surtnormann wrote:Ganske simpelt. Jeg havde taget spillet med på en weekendtur og derfor taget alle kortene ud af æsken, da spillet ellers fylder alt for meget. Dermed lå alle kortene i en bunke på bordet, og der blev væltet et glas saftevand ud over.

- normann
- 50+ indlæg
Ja, men man kan jo heldigvis købe et nyt (det er jo ikke som med Magic-kort), og køber man stort ind fra England kan man spare så meget, at grundspillet har betalt sig selv.